יום ראשון, 4 באפריל 2010

האייפד: התנסות ראשונית


מספר שעות לאחר ההשקה הרשמית, כשמאות אלפי לקוחות כבר אוחזים במכשיר המדובר ניתן לקבל תמונה אובייקטיבית יותר מהמשתמשים הטריים. אלו הנקודות המרכזיות העולות מסקירות ראשוניות שניתנות על ידי משתמשי האייפד הראשונים בארה"ב
הצגת האייפד על ידי אפל ומאוחר יותר על ידי העיתונאים שזכו להניח ידם לראשונה על המכשיר המדובר מהולה לרוב באינטרסים שונים ומתמקדת בנקודות שהוצגו כבר מוקדם יותר על ידי אפל. את הרושם הראשוני האמיתי ניתן לקבל מהתפוצה ההמונית.

אלו הרשמים הראשונים המגיעים מהמשתמשים הטריים שהספיקו לרכוש ולהתנסות באייפד:

זמן עבודה ארוך במיוחד אך כמוהו גם הטעינה
זמן העבודה של המכשיר אכן ארוכה במיוחד אלא שזמן הטעינה שלו ארוכה בהתאם. אנשים מדווחים על 5 עד 7 שעות טעינה עבור טעינה מלאה וזאת באמצעות חיבור לשקע חשמלי. רבים מדווחים כי לא הצליחו להטעין את המכשיר באמצעות חיבור ה-USB מאחר והחיבור אינו מאפשר מתח גבוה מספיק עבור הטעינה. עוד נראה כי אלו שכן הצליחו להטעין את המכשיר באמצעות חיבור ה-USB מדווחים על זמן טעינה ארוך כמעט פי שניים מזה המתאפשר באמצעות חיבור לשקע החשמלי.

ההקלדה משונה
רבים מהמשתמשים שרכשו את מכשיר האייפד מחזיקים ברשותם גם אייפון ומכירים את המקלדת הוירטואלית של המכשיר. אף על פי כן משתמשים טוענים כי הקלדה על המכשיר החדש מרגישה מעט משונה. סביר להניח שגודל המקלדת הדומה לגודלה של מקלדת סטנדרטית משפיע על התחושה בזמן ההקלדה.

המסך מתלכלך במהירות
בדומה לדגם האייפון האחרון (3gs) גם האייפד מכיל מסך מגע עם טכנולוגיה שאמורה להפחית את מראה טביעות האצבע על גבי המכשיר. אלא שגודלו של המכשיר ככל הנראה הופך את טביעות האצבע לגלויות הרבה יותר. בעוד שבזמן שהמכשיר פועל קשה לראות סימנים על המסך, כשהוא כבוי, הוא נוטה להראות מלוכלך ושמנוני. שימוש במטלית רכה נראה כרלוונטית הרבה יותר עבור האייפד

אפליקציות האייפון עובדות מצויין
אפליקציות הקיימות עבור האייפון רצות גם על האייפד וככל הנראה באופן חלק. על אף שאפליקציות שעברו התאמה לאייפד והנמכרות בנפרד נראות טוב בהרבה, אפליקציות שכבר נרכשו בעבר רצות על האייפד ללא כל בעיה.

המכשיר כבד אך אולטימטיבי למשחקים
מרבית המשתמשים הטריים מציינים לטובה את המכשיר כפלטפורמת משחקים ומציינים כי הוא נוח בהרבה עבורם מהאייפון או הטאצ'. אלא שבניגוד לאייפון או האייפוד טאצ' האייפד כבד ולכן לאורך זמן לא נוח לשחק בו במשחקים מסויימים הזקוקים לנשיאתו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה