יום רביעי, 7 באפריל 2010

ארוע הכרזה סלולרי למיקרוסופט בשני


מיד לאחר אירוע ההצצה של אפל, גם מיקרוסופט תקיים ארוע הכרזה משלה בו ככל הנראה תכריז על ליין סלולריים מטעמה. השקת המכשירים תתקיים לפי ההערכות כחודש לאחר מכן
אירוע ההכרזה של אפל שיתקיים מחר בערב יעניק הצצה למערכת ההפעלה הבאה של מכשיר האייפון. קרבתו של האירוע להשקתו של מכשיר האייפד שנתקיימה רק לפני מספר ימים הגיעה כהפתעה לתעשייה העסוקה עדיין בסקירה אינטנסיבית של כל הקשור לפלא החדש של החברה.

אלא שלצד הצגת מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, שמועות שהחלו דרכן לפני מספר שבועות מייחסות לאירוע, השקה של שירות פרסומי יעודי לפלטפורמה סלולרית שיוצע על ידי אפל. השירות, שיכונה ככל הנראה IAd יעניק לחברות שימוש בפלטפורמה הניידת והמתרחבת של אפל עבור פרסום רחב היקף.

לצד האירוע של אפל מיהרה מיקרוסופט אף היא להצהיר על מסיבת עיתונאים משלה שעתידה להתקיים בשני הקרוב. לאור הבאזז התקשורתי המאפיין את אירועיה של אפל, ודאי לאחר השקת מוצר חדש מטעמה, קשה היה להבחין בכלל בהזמנות שהפיצה מיקרוסופט במהלך השבוע הנוכחי.

כותרת האירוע של מיקרוסופט: Its Time To Share והוא צפוי להתקיים בשני הקרוב בסאן פרנסיסקו.
דליפות ראשונות אודות האירוע מלמדות כי מיקרוסופט עתידה להשיק שני דגמים של מכשירים סלולרים תוצרתה אותם מפתחת כבר תקופה ארוכה. השקתם של המכשירים ככל הנראה על ידי חברת הסלולר האמריקאית ורייזן כחודש לאחר מכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה