יום רביעי, 14 באפריל 2010

שמועה: אייפון חדש ב-22 ליוני


שבוע לאחר הכרזתה של אפל על מערכת ההפעלה החדשה לפלטפורמת המכשירים הניידים שלה, מתחזקות השמועות כי החברה עתידה להשיק דגם חדש למכשיר האייפון ב-22 ליוני. מקור השמועות נעוץ בשמירת מקום עבור אפל במרכז ירבא בואנה ששימש את החברה להכרזת דגמי האייפון הקודמים
בדומה לשנה שעברה, גם השנה, שמועות המיוחסות להשקת הדגם הבא של האייפון נעוצות בהזמנת מקום על ידי אפל במרכז ירבא בואנה בסאן פרנסיסקו. שמועות זהות שהתקיימו בשנה שעברה אומתו והאייפון אכן הוכרז בתאריך שהודלף.

השקת דגם חדש למכשיר האייפון צפויה להתקיים בחודש יוני, מועד ההשקה המדוייק מסתמן בימים האחרונים כ-22 ליוני. מקור השמועות מגיע משריון התאריך על ידי אפל במרכז ירבא בואנה לאומנויות בסאן פרנסיסקו, מקום ששימש את אפל בעבר מספר פעמים לשם הכרזות דומות.

בניגוד לתחזית כי אפל צפויה להשיק דגם חדש לאייפון מוקדם יותר השנה, נראה כי המצב נוטה דווקא להפך. ההכרזות הקודמות של האייפון התקיימו בשנתיים האחרונות בתחילת חודש יוני, הפעם נראה כי אפל מכוונת לסוף החודש האמור.

דגם האייפון החדש צפוי להוביל שינוי עיצובי מהותי למכשיר. ג'ובס כבר ציין לפני מספר חודשים כי אפל עתידה להשיק דגם חדש השנה שיעניק יתרון ברור אל מול המתחרים. שמועות המלוות את ההכרזה הקרובה ומתבססות על ניתוח מערכת ההפעלה שהושקה בגרסת מפתחים שבוע שעבר רומזות על רכיבי פלאש (חומרתי) ומצלמה קדמית בדגם הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה