יום שבת, 12 בפברואר 2011

מתקרבים לעדכון: האייפד וליין המקבוק פרו

מידע המגיע ממספר מקורות שונים מלמד כי אפל צפויה להציג גרסאות חדשות למכשירי האייפד ולליין המחשבים הניידים מסדרת הפרו במהלך השבועות הקרובים. בעוד הדגם החדש למכשיר האייפד צפוי לחשוף שינויים מהותיים, ליין המקבוק פרו יזכה לעדכון חומרתי שגרתי הנוטה להתקיים באביב
מידע חדש המגיע ממפעלים המייצרים רכיבים עבור אפל ומרשתות שיווק המציעות את מוצרי החברה מלמד כי שני מכשירים המיוצרים על ידי אפל צפויים לעדכון קרוב.

הראשון והמדובר ביותר הוא האייפד 2. מוקדם יותר השבוע הוול סטריט ג'ונרל ציין כי המכשיר נמצא כבר על פס הייצור וצפוי להשקה קרובה, כעת מצטרפת גם מפעילת הסלולר האמריקנית AT&T כשהיא עתידה לקצץ בחצי את מחירי כל האביזרים הנלווים למכשיר האייפד הנוכחי כבר בימים הקרובים. מהלך שכזה על ידי AT&T כבר התקיים בעבר ביחס למוצרים אחרים ששווקו על ידי החברה ומשמש כהליך שיווקי שנועד להפטר ממלאי המוצרים שיהפכו לבלתי רלוונטים עם השקתו של אייפד בעל עיצוב מחודש.

אחרי שבלוגר הטכנולוגיה ג'ון גרובר פירסם השבוע באחד הפוסטים שלו כי אפל צפויה להציג שני מכשירי אייפד במהלך השנה הקרובה, השקתו של האייפד בשלב מוקדם יותר מתחילת אפריל עשויה לשמש כחיזוק לדבריו. אם לשפוט לפי הרחשים המלווים את הבלוגספירה המקיסטית בשלב זה, השקתו של אייפד חדש צפויה להתקיים בטווח של שבועות בודדים ואם להתייחס לתחזיותיו של גרובר, השקת דגם נוסף ומשמעותי למכשיר תתקיים בספטמבר הקרוב יחד עם רענון ליין האייפודים של החברה.

המקבוק פרו אוזל מהמדפים
מכשיר אחר הצפוי לזכות לעדכון בקרוב הוא ליין המחשבים הניידים והמתקדמים של אפל. מחשבי המקבוק פרו רושמים בימים האחרונים מלאי נמוך במיוחד ברשתות השיווק המובילות בעולם ובינהן Best Buy האמריקנית בה נתוני המלאי מעידים על חידוש הצפוי להתקיים בתחילת החודש הבא.

גם פה הדיווחים מציינים כי המחשבים נמצאים בשלבי ייצור מתקדמים כבר כעת וכי השקתם צפויה בקרוב. אפל נוטה לעדכן את ליין הניידים שלה פעמיים בשנה, פעם אחת בחודשי האביב באמצעות עדכון חומרתי קל ופעם נוספת בסתיו בעדכון משמעותי יותר שנועד לייצר פער מול המתחרים לקראת תקופת החגים המתקיימת בחורף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה