יום שני, 7 בפברואר 2011

חודש פברואר: מועדים שכדאי לזכור

פתיחת השנה האזרחית גדושה לרוב בכנסים, מסיבות עיתונאים, הכרזות והשקות בעולם הטכנולוגי. אחרי שסיימנו עם כנס האלקטרוניקה השנתי (CES) ונעלנו גם את כנס MacWorld, נערך העולם הטכנולוגי לקונגרס המובייל השנתי (MWC) שיפתח בברצלונה ביום האהבה (14.2) - על המועדים החשובים של החודש הקרוב
העולם הטכנולוגי נוטה להתמקד בשני מחזורים עיקריים במשך השנה. הראשון שבהם הוא פתיחת השנה (ינואר-פברואר), שבאופן טבעי מתבטא בהצהרות אודות פיתוחים וחדשנות לקראת השנה שבדרך.

המחזור השני מתמקד לרוב בחודשי הסתיו (ספטמבר-אוקוטובר) בהם נערך העולם הטכנולוגי לקראת תקופת החגים שתגיע בדצמבר ובמהלכו משתדלות החברות הטכנולוגיות להקדים ולהציג מוצרים חדשים על מנת לעלות על גל המכירות המשמעותי שיגיע מעט לאחר מכן.

יום רביעי (9.2.11) מסיבת העיתונאים של HP ופאלם
במועד זה צפויה חברת HP לחשוף את ליין מחשבי הלוח החדש שלה המבוסס על מערכת ההפעלה WebOS של פאלם. דיווחים שונים מתייחסים לשני דגמים בגדלים "10 ו-"7 העונים לשם טופז ואופל.

וידאו: טיזר לקראת האירוע שפורסם בבלוג הרשמי של פאלם


יום חמישי (10.2.11) האייפון נוחת בורייזון
האייפון מגיע אל מפעילת הסלולר הגדולה בארה"ב (Verizon) ומסיים שלטון יחיד ובלעדי של המתחרה AT&T.

יום שישי (11.2.11) מסיבת העיתונאים של נוקיה
ענקית הסלולר הפינית מנסה לצאת מהמשבר - עתידה להציג שיתוף פעולה עם מיקרוסופט שלפי מספר דיווחים עשוי להוביל הכרזה על מותה של סימביאן ועל שילובה של Windows Phone 7 בליין המכשירים העתידי שתציג במשך השנה.

יום שני (14.2.11) פתיחת קונגרס המובייל בברצלונה
האירוע המרכזי של עולם המובייל יפתח בברצלונה וימשך ארבעה ימים בהם אנו צפויים לזכות לסיקור חסר תקדים בכל הקשור לעולם הסלולרי יחד עם הכרזות על מוצרים חדשים ומועדי השקה לשנה הקרובה.

ביום זה בדיוק על פי מספר שמועות שנפוצו באתרי הסיקור הטכנולוגיים עשויה אפל לשחרר את גרסת 4.3 למערכת ההפעלה iOS, אלא שבשלב זה הדיווח אינו מהימן מספיק.

יום חמישי (24.2.11) מוטורולה משיקה את ה-Xoom
גם כאן מדובר בנתון שטרם זכה להכרה רשמית. דיווחים שונים מתייחסים להשקתו של מחשב הלוח של מוטורולה שהוצג לראשונה ב-CES, כשהוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה החדשה והמותאמת למחשבי לוח אותה חשפה גוגל מוקדם יותר החודש. המחיר יעמוד ככל הנראה על 799 דולרים.

וידאו: מוטורולה ממשיכה בקו 1984 בפרסומת חדשה ל-Xoom שהוצגה בסופרבול



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה