יום שני, 14 בפברואר 2011

WSJ: אייפון נאנו ואייטונז בגרסה מקוונת בקיץ הקרוב

אחרי שהעניק גיבוי לשמועות המתייחסות לאייפד 2 ממשיך מגזין הוול סטריט ומאמת גם את הנתונים המתייחסים לאייפון נאנו. לטענת העיתון המקורב לקופרטינו, אפל צפויה להשיק בקיץ הקרוב שני דגמים לאייפון ושינויים מרחיקי לכת המבוססים על מחשוב ענן
נסיונותיי להתעלם משמועת האייפון נאנו מהשבוע החולף נתקלה במקור אמין ובלתי צפוי. מגזין הוול סטריט שמתייחס לשמועות האחרונות, מוסיף פרטים על מכשיר האייפון המסתורי שצפוי לטענתו לראות אור בקיץ הקרוב כשהוא מציג עיצוב ייחודי ומבוסס בעיקר על שליטה קולית.

לטענתו של הוול סטריט, אפל צפויה להשיק בקיץ הקרוב דגם קטן למכשיר האייפון שמתהדר במסך מגע שימתח עד לקצוות, נטול כפתור Home ונשלט על ידי זיהוי קולי. המכשיר החדש צפוי להשקה במחיר הנמוך בכחצי מדגם האייפון הסטנדרטי שיזכה אף הוא לדגם חדש בקיץ הקרוב.

עוד ממשיך הוול סטריט ומתייחס לשמועת האייטונז הותיקה. לטענת וול סטריט, אייטונז צפויה השנה להפוך למקוונת ולהציע תכני מדיה בהזרמה ישירה. שמועה זו מלווה את אפל כבר תקופה ארוכה לאור השלמת חוות השרתים העצומה שהקימה החברה בצפון קרולינה.

אזכיר כי מגזין הוול סטריט נחשב לאחד מאמצעי התקשורת המזוהים ביותר עם אפל. דיווחיו אודות השקת מוצרים חדשים נוטים לרף אמינות גבוה במיוחד ואנליסטים רבים מניחים כי אפל משתמשת בקשריה עם המגזין על מנת לייצר שיח ועניין סביב מוצרים שבאמתחתה כמו גם להפריך שמועות בלתי מבוססות באופן בלתי רשמי על ידי הדלפת מידע מכוון המתפרסם במגזין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה