יום ראשון, 20 בפברואר 2011

דיווח: עדכון לליין המקבוק פרו בשבוע הקרוב

אחרי שאזלו ממרבית מרשתות השיווק ומחנויות הריטייל של אפל מציעים מספר דיווחים ברשת כי עדכון ליין מחשבי המקבוק פרו צפוי להתרחש כבר בחמישי הקרוב
עדכון האביב המסורתי של ליין הניידים של אפל צפוי להתקיים השנה מוקדם מהצפוי. בשנים האחרונות נוהגת אפל לעדכן את ליין המחשבים הניידים פעמיים בשנה. העדכון הראשון והמינורי מתרחש בדרך כלל בחודשי האביב ומתמקד בשיפור רכיבי חומרה על מנת לשמור על ליין המחשבים תחרותי ומעודכן. העדכון השני מתרחש לרוב במהלך החורף ונועד ליישר קו עם ליין המוצרים של החברה לקראת תקופת החגים. עדכון זה נוטה להציג שינויים משמעותים יותר וחושף לעיתים עיצוב מחודש לליין מחשבי המקבוק.

מידע שנחשף לאחרונה ואשר קשור בין היתר להזמנות הממוחשבות של רשת בסט ביי האמריקאית מגלה כי עדכון קרוב לליין מחשבי המקבוק פרו צפוי להתקיים כבר במהלך השבוע הקרוב. מידע שחשף אתר MacRumors מצביע על עדכון הצפוי להתקיים כבר בחמישי הקרוב.

גל השמועות המסורתי במקרים של הדלפה מהסוג הזה מעורר אינספור ספקולציות המתייחסות הפעם לשינוי מהותי בעיצוב הניידים החדשים ומתבסס בין היתר על האמירה של ג'ובס בכנס האחרון בו חשף את מחשבי המקבוק אייר החדשים וטען כי לשם מכוונת החברה את ליין המקבוק כולו.

קשה להאמין כי אפל תציג עיצוב שונה לליין המחשבים המתעדכן ללא כנס שנועד להעצים את המוצר המחודש. מהלכים שכאלה שמורים לחורף ולא לתקופה זו של השנה. קשה עוד יותר להאמין שאפל תרענן את ליין הניידים דווקא ביום חמישי, שכן איננה נוהגת לחשוף מוצרים חדשים לקראת סוף השבוע. אף על פי כן, נראה כי ליין הניידים אכן צפוי להתעדכן בשבוע הקרוב, מעט לפני בוא האביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה