יום חמישי, 17 בפברואר 2011

פגישה נשיאותית: אובמה וג'ובס

נשיא ארה"ב ומנכ"ל חברת אפל יפגשו מחר (ו') לדון על טכנולוגיה וחדשנות אמריקנית. במקביל, פרסומים שונים ברשת המבוססים על תמונות של מנכ"ל החברה מעידות על החמרה במצבו
נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ומנכ"ל חברת אפל, סטיב ג'ובס, יפגשו מחר בכדי לדון על טכנולוגיה וחדשנות אמריקנית. לפי הצהרה שפירסם הבית הלבן, השניים יקיימו פגישה שתדון בקידום חדשנות אמריקנית בה צפוי נשיא ארה"ב להצהיר בפני ג'ובס על מחוייבותו למחקר ופיתוח, חינוך ואנרגיה נקייה.

לא מדובר בפגישה הראשונה בין השניים, קודמתה התרחשה באוקטובר האחרון בה ביקר הנשיא אובמה בעמק הסילקון במטרה לשוחח עם מספר אנשי מפתח בטכנולוגיה האמריקנית ומלבד שיחתו עם ג'ובס ניהל שיחה גם עם סגנית הנשיא בגוגל, מריסה מייר.

דיווח: מצבו של ג'ובס החמיר
תמונות שהפיץ הצהובון The National Enquirer, מציגות את סטיב ג'ובס כשהוא רזה במיוחד, בעל שיער דליל וכשהוא מפגין בעיקר חולשה. לפי המידע שפירסם הצהובון, התמונות נלקחו בסמוך לטיפול כימותראפיה שהחל לקחת ג'ובס במרכז הרפואי סטנפורד בקליפורניה. מומחה שהתייחס לתמונות החדשות שנלקחו בתחילת החודש הנוכחי ציין בפני The Daily Mail, כי על פי התמונות ג'ובס נראה קרוב לשעתו האחרונה. להערכתו של המומחה לג'ובס נותרו שבועות בודדים לפני שעשוי להכנע למחלת הסרטן.

ב-24 לחודש פברואר יחגוג סטיב ג'ובס את יום הולדתו ה-56. ב-17 לינואר הצהיר מנכ"ל אפל כי יוצא לחופשת מחלה שאיננה מוגבלת בזמן. על אף שהמידע המתפרסם בצהובונים אינו נוטה לרף אמינות גבוה במיוחד, ג'ובס אכן נראה חלש ורזה במיוחד בתמונות שפורסמו.

איחולי החלמה מהירה מישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה