יום רביעי, 23 בפברואר 2011

מתחדשים: המקבוק פרו והאייפד מתקרבים לעדכון

אחרי שמועות סותרות במהלך השבוע האחרון נראה כי מחר (ה) צפויה אפל להשיק ליין חדש ומעודכן לסדרת מחשבי המקבוק פרו ולאחריו בתחילת חודש מרץ דגם חדש למכשיר האייפד
נראה כי במהלך היומיים האחרונים הצליחו אתרי הסיקור הטכנולוגיים להקדים, לדחות, לבטל ולחזור בהם שנית ושלישית בכל מה שייחסו להשקות הצפויות של ליין מחשבי המקבוק פרו והאייפד החדשים.

לבסוף חזרנו לנקודת ההתחלה. מחשבי המקבוק פרו צפויים ככל הנראה לזכות לעדכון חומרתי כבר מחר יחד עם הכרזה מעניינת של אינטל שעתידה לחשוף את תקן ה-LightPeak עליו שוקדת כבר שנים. תמונות ומפרט טכני של המחשבים החדשים שדלפו לרשת גורסים כי ליין המקבוק פרו החדש יהיה הראשון שיציע את תקן ה-LightPeak שיכונה על ידי אפל בשם אחר (Thunderbolt)

התקן החדש המציע מהירות גבוהה פי 2 מתקן ה-USB 3.0 צפוי לתפוס בשנים הבאות את מקומו של ה-USB המוכר והטוב ששירת אותנו נאמנה תקופה ארוכה במיוחד.

גל השמועות שנמצא כעת בשלב האחרון והאינטנסיבי שלו מציף עוד ועוד נתונים באשר למפרט הניידים החדשים שצפוי לחשוף עיצוב זהה לזה המוכר לנו מהדגמים הקיימים אך חומרה מתקדמת יותר ומחירים שונים ואטרקטיביים.

האייפד 2: מאפריל ליוני וחזרה למרץ
בניגוד למידע שפורסם אתמול בחלק נכבד מאתרי הטכנולוגיה, ושלא בצדק, נראה כי השקתו של מכשיר האייפד לא נדחתה וצפויה להתקיים לפי התכנון הראשוני של אפל. המידע שהועבר אתמול והתייחס לדחיית השקת המכשיר לחודש יוני התבססה ברובה על הנחתו של אנליסט בתחום שהביע את דעתו ללא תימוכין על יסודות מוצקים.

בדיקה מול לוח הזמנים שפירסם מרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו מלמד כי יתכן ואפל תקיים אירוע השקה למכשיר האייפד ב-2 למרץ (יום רביעי הבא) ובו תחשוף את המכשיר החדש.

במידה והפרטים נכונים צפויה אפל להפיץ הזמנות לעיתונאים בימים הקרובים ביחס לאירוע המדובר. מאחר ולא מדובר בהכרזה על מוצר חדש סביר להניח שהשקתו של המכשיר תתקיים בצמוד לאירוע ההכרזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה