יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

אירוע הכרזה בשבוע הבא: רענון לליין הניידים

ביום רביעי הקרוב (20.10) תקיים אפל אירוע הכרזה בו צפוייה להציג רענון לליין הניידים ולהעניק הצצה למערכת ההפעלה החדשה (10.7). על הכוונת: ליין ניידי האייר והפרו
ביום רביעי הקרוב, ב-10:00 בבוקר שעון פסיפיק (19:00 שעון ישראל) צפויה אפל לערוך אירוע הכרזה שיתמקד בליין המחשבים הנישאים. דיווחים רבים שהגיעו במהלך השבועות האחרונים מתייחסים לרענון משמעותי לסדרת המחשב האולטרה נייד של אפל: המקבוק אייר. עדכון ליין המחשבים הנישאים של אפל מתרחש לרוב בחודשי המעבר ומהלך שכזה איננו חריג בלוח הזמנים של החברה.

עדכון צפוי למקבוק אייר
כפי שהזכרנו פה לפני מספר ימים, דיווחים שונים שמגיעים ממספר משווקות העובדות בשיתוף פעולה עם אפל מציג תמונה ובה מחסור בליין מחשבי המקבוק אייר. המחשב הדקיק של אפל סיים את מחזור החיים שלו ולא התעדכן כבר למעלה משנה. עדכון משמעותי עבורו עשוי להציג גם תג מחיר אטרקטיבי יותר לצד חומרה עוצמתית.

הצצה לחתול החדש
לצד רענון המחשבים צפויה אפל להעניק גם הצצה למערכת ההפעלה החדשה של החברה (10.7). גרסה זו איננה קרובה בשלב זה להשקה אך הצגת המערכת זמן ניכר לפני ההשקה אופיינית לאפל והיא נוהגת לעשות זאת חודשים רבים לפני הוצאתה לאור.

דברים שמפרסם בלוגר הטכנולוגיה ג'ון גרובר מאשרים לדבריו את ההצצה הצפויה למערכת ההפעלה העתידית כמו גם השקת דגם חדש למקבוק אייר. תחזיותיו של גרובר נוטות ברוב המקרים להפוך למציאות. במקרה הנוכחי ההזמנה לאירוע לא מותירה הרבה מקום לספק.

שבוע לפני האירוע הקרוב, סביר להניח שרף השמועות והספוקלציות לקראתו יעשה את שלו. קיומו של כנס במהלך חודש אוקטובר מניח לרוב את ליין המוצרים החדש והסופי של אפל לשנה הנוכחית ולקראת תקופת החגים. מאחר וכך, סביר להניח שלאחר יום רביעי הקרוב, מוצרים חדשים שיושקו על ידי החברה יופיעו רק בשנת 2011.

3 תגובות:

  1. 19:00 שעון ישראל, ארה"ב לא עברה עדיין לשעון חורף.

    השבמחק
  2. עוד פרט קטן,

    רואים ברקע אריה, שזה החתול הגדול ביותר. מלך החיות.
    וגם, כל הסמל והאריה נראים מתוך TouchPed שאופייני מקבוקים החדשים. מה שמרמז שקונספט המגע מגיע לפה גם. כמדובר.

    השבמחק
  3. עומר, תודה על עדכון פער הזמנים.

    לגבי הרמז לכאורה של אפל בהזמנה שמתייחסת להטמעת טכנולוגיית המגע במסך המחשבים - לדעתי זה עדיין מוקדם מידי ואנחנו לא צפויים לראות את זה כבר בהשקה הקרובה. אפל אמנם חתומה על לא מעט פטנטים וזה ככל הנראה הכיוון, אבל ספק רב אם הדרך כבר הבשילה.

    אני כן משוכנע שההצצה אל מערכת ההפעלה החדשה (10.7) תכלול תמיכה כלשהי במסכי מגע ובטכנולוגיית המגע.

    השבמחק