יום שישי, 8 באוקטובר 2010

מסתמן: עדכון קרוב למקבוק אייר

כלל המשווקים של אפל מדווחים בימים אלה על מחסור בליין המקבוק אייר, בדומה להם, גם בחנויות הריטייל של החברה כבר קשה לאתר פריטים הזמינים למכירה. עדכון אפשרי מסתמן כבר במהלך הימים הקרובים
מחסור משמעותי בפריטי מחשב המקבוק אייר נרשמו במהלך השבוע האחרון אצל כלל המשווקים המורשים העובדים בשיתוף פעולה עם אפל. בדיקה מגלה כי גם בחנויות הריטייל של אפל עצמה כבר קשה לאתר מלאי זמין. אפל נוהגת לעדכן את ליין המחשבים הניידים שלה פעמיים בשנה, לרוב בחודשי המעבר. עדכון בחודשים אוקטובר-נובמבר כבר הפך למסורת והוא צפוי להתקיים גם השנה.

דיווח: השקת דגם חדש בימים הקרובים
אלו שנתקעו ללא מחשבים במלאי ופנו לאפל, בינהן אמזון ובסט ביי, שתיהן מוכרות את מחשבי המקבוק אייר מדווחות כי בדרישה לחידוש המלאי נענו כי הוא עתיד להתעדכן עד לכל המאוחר ה-16 לאוקטובר. מחסור כה גדול של המחשב בקרב מספר משווקים במקביל מעיד לרוב על עדכונו של ליין המוצרים המדובר.

עדכונו הקודם של ליין המקבוק אייר התקיים בפעם האחרונה רק ביוני אשתקד, מאז התעדכנו מחשבי החברה מספר פעמים כשהאולטרה נייד נעדר מהרשימה.

במקביל לדיווחי המשווקים, נראה כי בדיקה נוספת, הפעם של אתר TUAW, חושפת כי אפל העבירה דרישה עבור כלל חנויות הריטייל שברשותה למשוך את כונני הסופר דרייב המשמשים כאביזר נלווה למחשבי המקבוק אייר ושרתי המק מיני המגיעים נטולי כונן אופטי.

שמועות שנפוצו לפני מספר חודשים והתייחסו לעדכון ליין המקבוק אייר ציינו כי לצד עדכון חומרת המחשב צפויה אפל גם לחשוף תג מחיר חדש ונגיש במיוחד. יתכן ותשובה לכך נמצא כבר בימים הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה