יום שישי, 29 באוקטובר 2010

דיווח: אייפד בדגם חדש בתחילת 2011, שתי מצלמות

דיווחים שונים המבוססים על ספקיות רכיבי האייפד חושפים מעבד חזק יותר, מצלמה קדמית ואחורית והשקה ברבעון הראשון של שנת 2011. מישהו מופתע?
דיווחים שונים המתפרסמים לאחרונה ומבוססים על ספקיות רכיבי האייפד חושפים את הצפוי: מצלמה קדמית ואחורית עבור אייפד בדגם חדש, השקה בתחילת השנה הבאה ומעבד חזק יותר.

הולך בעקבותיו של אחיו הקטן, צפוי גם האייפד החדש לכלול שתי מצלמות - זהות במתכונתן לאלו של האייפון: מצלמה אחורית בעלת 5 מגה פיקסל ומצלמת VGA קדמית עבור שיחות וידאו. אלו יאפשרו את הרחבת שירות שיחות הוידאו FaceTime גם אל מחשב הלוח של אפל.
ֿ
פסי הייצור המיועדים עבור רכיבי האייפד החדש יחלו את עבודתם ברבעון הראשון של השנה הבאה, דבר המלמד על השקה אפשרית לקראת סוף הרבעון הראשון של 2011.

בנתונים המתפרסמים לאחרונה על ידי אנליסטים מ-Detwiler Fenton האמריקנית אין דבר חדש, אלא שהם זוכים לאישוש חלקי מצד הדלפות שהופיעו מוקדם יותר השבוע ממפעלים המייצרים רכיבים עבור מחשב הלוח של אפל. חודש אפריל מהווה את סוף מחזור החיים של מכשיר האייפד בדגמו הנוכחי. על אף שמדובר במכשיר חדש, סביר להניח שגם פה תנהג אפל על פי המדיניות הקבועה שלה ותחדש את המכשיר בתום שנה ממועד השקתו המקורית. התחרות בשוק מחשבי הלוח מחייבת הצגת דגם מתקדם יותר ויתכן ותאיץ השקה מוקדמת בתחילת השנה הבאה - עוד לפני חודש אפריל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה