מה שהחל כשמועה, התגלגל לעשרות סרטוני וידאו שמציגים בעיות בקליטה והפך לתביעה ייצוגית גדולה בארה"ב זוכה היום לאישור רשמי מצד גוף הצרכנות המוכר והנחשב ביותר בארה"ב.
Consumer Reports מהווה גוף מחקר עצמאי המורכב מצוות מומחים, אינו כפוף לאף גוף מסחרי, אינו תלותי במערך פרסום ורוכש את המוצרים הנבדקים באופן עצמאי מבלי לפנות לחברות המקור.
בבדיקה שערכה מעבדת הארגון בשלושה מכשירי אייפון באמצעות מכשירים מתקדמים לבדיקת קליטה סלולרית מצאה המעבדה כי בעיית האנטנה באייפון הרביעי קבועה ויציבה בכלל המכשירים על מגוון רשתות סלולריות בארה"ב.
ארגון הצרכנים מציע פתרון זמני לבעיה באמצעות הדבקת סרט על חריץ האנטנה התחתון אך מסכם וקובע שאינו ממליץ לרכוש את המכשיר עד שאפל תטפל בבעיה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה