יום רביעי, 7 ביולי 2010

אייפד בגוונים נוסטלגיים

הלוגו המיתולוגי של אפל התהדר במשך תקופה ארוכה בצבעי הקשת כשהוא מלווה את החברה למעלה מ-20 שנים. ב-1998 החליטה אפל לשנות את הקונספט ולעבור לגוון אחיד התומך במינימליזם שאימצה ברבות השנים. כעת יש מי שמציע מדבקות הנושאות את הלוגו הנושן על מנת להעניק למכשירי החברה החדשים מראה מעט נוסטלגי
עם הקמתה של אפל יצרו שניים ממייסדיה: ג'ובס ורונלד ויין לוגו עמוס בפרטים המציג את ניוטון יושב מתחת לעץ תפוחים. הלוגו המתוחכם הוחלף במהרה בלוגו פשוט יותר המציג תפוח עץ נגוס בצבעי הקשת. במשך שנים ליווה הלוגו הצבעוני את אפל עד שהוחלף במהלך שנת 1998 בצבע אחיד ושלם, זה המוכר לנו היום.

הלוגו המיתולוגי של אפל נבחר על ידי ג'ובס מתוך מספר אחרים שהוצגו בפניו כשהוא מתעקש לצבוע אותו בגוונים השונים. הצד הנגוס של התפוח נבחר על ידי המעצב רוב ג'נוף וג'ובס בכדי למנוע ממנו להראות כדובדבן (כך נראה הסמל כשהוא נטול צידו החסר). באותה העת הגוונים השונים שצבעו את הלוגו העידו על חדשנות. מסכי הצבע כבשו את עולם המחשוב וייצגו מהפכה של ממש.

במסגרת מכירה שעורך אחד המנויים בשירות Etsy מוצע הלוגו הישן בגווני הקשת עבור המכשירים השונים. מדבקה איכותית ועמידה (לטענת היצרן) מוצעת בתמורה ל-3.5 דולרים כשהיא משדרגת משמעותית את מראה גבו של המכשיר. (לפרטים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה