יום שישי, 16 ביולי 2010

"התקלה יצאה מפרופורציות ונפוצה בקרב סמארטפונים"

במסיבת עיתונאים שנערכה הערב (ו') על ידי אפל בקופרטינו הצהירה החברה כי תחלק נרתיקים חינם ללקוחות האייפון החדש. במהלך דברים שנשא ג'ובס ציין האחרון כי הסיקור השלילי בכלי התקשורת היה חסר פרופרוציות ולא התבסס על הנתונים בשטח
מסיבת העיתונאים של אפל נפתחה הערב עם סרטון שעלה מספר שעות קודם לכן לאתר יוטיוב על ידי אחד ממעריצי החברה ובו מסר פשוט: "אם אינכם מעוניינים באייפון 4 - אל תקנו אותו, אם קניתם ואינכם מרוצים - החזירו אותו בחזרה".



לאחר מכן עסק ג'ובס בעיקר בניסיון להחזיר את תקלת האנטנה לפרופורציות הראויות. על מנת לעשות כן פתח מנכ"ל החברה בסקירה קצרה של מספר סמארטפונים מובילים בשוק ושיחזר את תקלת הקליטה הקיימת לטענתו בכל מכשירי הסמראטפון ואינה ייחודית לאייפון החדש.

ג'ובס בחר להציג מספר נתונים המורים על כך שתקלת האנטנה מינורית. רק כ-0.55 אחוזים מרוכשי האייפון החדש התלוננו על תקלת האנטנה בפני מוקד התמיכה של אפל ואחוז החזרת המכשיר נמוכה בכשליש מאלו שאפיינו את דגם האייפון האחרון (3GS) בטווח המכירה הנתון.

אף על פי כן הצהיר ג'ובס כי אפל תחלק חינם נרתיקים לאייפון הרביעי ותזכה אלו שכבר רכשו נרתיקים עבורו. במקביל לכך תעניק אפל זיכוי כספי מלא לאלו שיחליטו להחזיר את המכשיר בתוך 30 ימים.

ג'ובס עוקץ את גיזמודו
מלבד סרטון היוטיוב איתו פתחה אפל את מסיבת העיתונאים ובו אמירה נוקבת נגד בלוג הטכנולוגיה: "גיזמודו", בחר ג'ובס לתקוף את האתר כשהוא מציין בעקיפין כי הוא האחראי להוצאת התקלה מכדי פרופורציות.

נקודה נוספת במהלך מסיבת העיתונאים בה נראה היה כי ג'ובס בוחר לעקוץ שוב את גיזמודו היה כשבחר לצטט את המתחרה האגדי של בלוג הטכנולוגיה: Engadget יחד עם אזכור מפורש במצגת.

את דבריו בחר ג'ובס לסיים כשהוא שב וחוזר כי אפל אוהבת את משתמשיה ותעשה הכל על מנת לגרום להם להיות שמחים.

עוד ציין ג'ובס כי ב-30 לחודש יזכה האייפון הרביעי להשקה בינלאומית בכ-17 מדינות נוספות, ישראל איננה אחת מהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה