יום רביעי, 21 ביולי 2010

אפל מבטיחה: "מוצרים מדהימים בהמשך השנה"

פרסום הדו"ח הרבעוני של אפל ממשיך להציג עלייה במכירות החברה ומלמד על הצלחתו הגדולה של האייפד שמזרים רווחים נאים במיוחד לקופרטינו. עם סיכום הנתונים צוטט ג'ובס כשטען: "יש לנו סדרה של מוצרים מדהימים להמשך השנה הנוכחית"
סיכום הדו"ח הרבעוני של אפל מלמד באופן ברור כי קיים שוק צרכני למחשב הלוח של החברה. אפל מכרה ברבעון השלישי של שנת 2010 כ-3.27 מיליון מכשירי אייפד, נתון קרוב מאוד לרף מכירות המחשבים שמכרה החברה באותו זמן נתון.

כמו האייפון גם האייפד חושף לא מעט צרכנים אל מוצרי החברה שבוחרים לאחר מכן לעבור לפלטפורמת המק. בקרב מכירת מחשבי המק דיווחה אפל על עלייה של קרוב ל-33% ביחס לאשתקד. יותר ממחצית מהכנסות החברה מגיעות מהשוק הבינלאומי.

בצל ההצלחה הגדולה מוצר אחד מאותת על גוויעתו וממשיך בירידה המתונה אך המגמתית: ליין הנגנים של החברה שהצליח להעניק לה את הצלחתה הגדולה בעשור הקודם מעיד כי השוק הצרכני פונה לכיוונים אחרים.

בתוך כל אלו צפוייה אפל להעמיד את ליין המוצרים החדש שלה בסתיו הקרוב. הצפויים להתעדכן הם ככל הנראה ליין הנגנים וחלק מליין המחשבים של החברה. שמועות מתייחסות גם לעדכונו של מכשיר ה-Apple TV ולדגם חדש עבור האייפד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה