יום שלישי, 27 ביולי 2010

אפל מעדכנת את ליין הנייחים

בהמשך לשמועות שנפוצו במהלך יום שני, עדכנה אפל את ליין המחשבים הנייחים. במסגרת העדכון זכו האיימקים לעדכון חומרתי. את השינוי המשמעותי ביותר מוביל מחשב המק פרו שזוכה ללא פחות מ-12 ליבות ולמחיר גבוהה במיוחד: 4999 דולרים
הדיווחים שהציפו את הרשת ביום שני זכו לאימות כשאפל הורידה הבוקר את החנות המקוונת שלה והחזירה אותה עם מספר שדרוגים משמעותיים.

בין המשתדרגים, ליין המחשבים המשולבים (iMac) שזוכה לחומרה מתקדמת יותר ומוצג בארבעה דגמים שונים (אך עדיין בשני גדלים: "21.5 ו-"27), לצד עדכון המעבדים לסדרת i3,i5,i7 של אינטל, מעדכנת אפל גם את המאיץ הגרפי וקובעת רף מינמלי של דיסק קשיח בנפח חצי טרה בייט.

העדכון המשמעותי ביותר שייך לליין המחשבים הנייחים המתקדם של אפל (Mac Pro), המחשב הותיק של החברה לא זכה לעדכון זמן רב במיוחד והופך כעת למפלצת של ממש. 12 ליבות ומחיר של לא פחות מ-20 אלף ש"ח (ללא מיסים), כשהוא יהפוך לזמין רק החל מחודש אוגוסט הקרוב.

לצד העדכון החומרתי לשתי סדרות המחשבים מציגה אפל גם שני מוצרים חדשים. האחד הוא משטח עכבר מולטיטאצ' אלחוטי בעל קישוריות בלוטות' והאחר הוא מטען סוללות שהפך לאחרונה פרקטי במיוחד עם המעבר של אפל לסביבה אלחוטית.

ליין המחשבים הנוכחי מהווה את שדרוגה של אפל לקראת תקופת החגים הנוכחית וסביר כי יחתום את עדכונם של מוצרים אלו למהלך השנה הנוכחית. הבאים בתור הם ליין הנגנים של החברה ומכשיר ה-Apple Tv שעשויים לזכות לעדכון במהלך חודש ספטמבר הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה