יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

לוח זמנים מוערך: iOS 5 ואייפון 5

בחינה מקיפה של הנתונים המתבססים על קצב שחרור הגרסאות של iOS, הצהרות מפעילות הסלולר האמריקניות ושיתופי הפעולה עם מפעלי הייצור האסיאתיים מאפשרים להעריך באופן גס את לוח הזמנים הקרוב הנוגע להשקת iOS 5 ודגם האייפון החדש.
בדיווח שהועבר על ידי האנליסט Ming Chi Kuo לאתר MacRumors לאחרונה, טוען מינג כי גרסת ה-Golden Master של מערכת ההפעלה iOS 5 צפויה לראות אור במהלך השבוע האחרון של החודש הנוכחי לקראת השקתה הרשמית מעט לאחר מכן.

נתונים נוספים הנוגעים למפעלי הייצור בסין שכבר החלו לייצר על פי הערכות את דגם האייפון החדש מעידים על השקתו בתחילת - אמצע חודש אוקטובר, תימוכין לכך ניתן לאתר גם מכיוון מסמכים שהנפיקו מפעילות הסלולר האמריקניות לצוות ההנהלה והעובדים.

נתונים אחרים שמנפיק האנליסט ל-MacRumors מצננים מעט את האווירה. לדעתו של מינג, דגם האייפון החדש לא יכלול שינויים מרחיקי לכת ויוותר כמעט זהה לדגם האייפון 4 המוכר. כאן, יש לציין, כבר קיימת מחלוקת בין האנליסטים, אפילו במרחק מספר שבועות בודדים מהשקתו של הדגם המדובר.

2 תגובות:

  1. אהלן,

    כאן טוענים שב15 לאוקטובר ייצא האיפון 5...

    http://www.focus.de/digital/handy/iphone/apple-geruechte-iphone-5-soll-am-15-oktober-kommen_aid_658431.html

    השבמחק
  2. בהעדר הכרזה רשמית מצד אפל הכל מבוסס על ספקולציות מבוססות יותר או פחות. על פי מרבית הדיווחים, נכון לכעת תאריך היעד עומד על תחילת אוקטובר (ה-7 לחודש מוזכר במרביתם). תחושת הבטן שלי היא שהזמנות לאירוע ההכרזה תחולקנה במהלך שבוע הבא. זה יהפוך את הכל להרבה יותר ברור.

    השבמחק