יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

אפל למפעלים במזרח: סוללה דקה וקלה יותר לאייפד 3

פנייה שיזמה אפל אל מפעלי הייצור של סוללות האייפד ומחשבי המקבוק, מלמדת כי דגם האייפד הבא צפוי לראות אור בתחילת שנה הבאה ולזכות לעיצוב דק וקל יותר משל קודמיו
שני מפעלים מהמזרח העובדים בשיתוף פעולה עם אפל נבחרו לייצר את סוללת דגם האייפד הבא שעל פי דרישותיה של קופרטינו תהיה דקה וקלה יותר מאלו המוטמעות בדגם הראשון והשני של האייפד. ההשלכות: המחיר של הסוללות המתקדמות בהן מעוניינת אפל גבוה בלפחות 20% מאלו שרכשה עד עתה עבור הדגמים הקודמים של המכשיר.

שתי היצרניות שנבחרו הן Simplo ו-Dynapack, שתיהן עמדו לאחרונה במבחנים המחמירים של תקן ה-IEEE 1625, שהפך לסטנדרט חדש בתחום הסוללות ואשר זוכה להקפדה יתרה בשוק האמריקני.

מלבד הנתונים הפיזיים, הסוללות החדשות צפויות להיות עמידות ובטוחות יותר ונהנות גם מאורח חיים ארוך מאלו המשרתות כעת את שני דגמי האייפד הותיקים.

נתון מעניין נוסף מתייחס ללוח הזמנים שהציבה אפל והוא הרבעון הראשון של שנת 2012. מידע זה שולל שוב את האפשרות להשקה מוקדמת יותר של מכשיר האייפד עוד במהלך השנה הנוכחית. אף על פי כן, כדאי לזכור שדיווחים שמקורם במזרח נוטים לרוב לאמינות נמוכה ועל כן כדאי להתייחס גם אל דברים אלו במידה רבה של זהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה