יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

קצת סדר בלוח הזמנים של אפל לחודשיים הקרובים

מסתמן: אירוע ההכרזה של אפל יתקיים ב-4 לאוקטובר במטה החברה בקופרטינו, שני דגמים למכשיר האייפון בדרך: דגם אייפון 4 משודרג ומוזל לצד אייפון 5 שיזכה להשקה מאוחרת מעט יותר. במקביל: השקת iOS 5 ושירותי הענן של אפל: iCloud יחד עם עדכון מערכת ההפעלה Lion שתזכה לגרסה 10.7.2. בשבועות הקרובים צפויים לזכות לרענון גם ליין האייפודים, מחשבי המקבוק פרו וליין האיימקים
חודש אוקטובר עוד שנייה כבר פה והוא צפוי להוביל עימו גל של רענון מוצרים מצד קופרטינו. בימים הקרובים צפויה אפל להפיץ באופן רשמי הזמנות לעיתונאים באשר למקום ומועד אירוע ההכרזה הקרוב שלה, זה צפוי להתקיים ככל הנראה ביום שלישי הבא בקמפוס החברה בקופרטינו.

דיווחים שונים מלמדים כי בקשות לחופשה מצד עובדי חנויות הריטייל של אפל נתקלו בסירוב במספר מדינות עבור התאריכים המכוונים לאמצע חודש אוקטובר.

במקביל להשקת שני דגמי האייפון החדשים, צפויה החברה להשיק באופן רשמי גם את iOS 5 ושירות iCloud שיעבור אתחול כבר מחר לקראת ההכנה להשקה הקרובה.

האייפון איננו המכשיר היחיד של אפל שצפוי לזכות לרענון במהלך החודשים הקרובים, ליין נגני האייפוד צפוי אף הוא לזכות לרענון, ומאוחר יותר יצטרפו גם ליין מחשבי המקבוק פרו והאיימקים, שיזכו לעדכוני חומרה קלים בלבד במטרה להפוך אותם אטרקטיביים יותר לקראת תקופת החגים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה