יום שני, 5 בספטמבר 2011

Find My Friends שב ומופיע, הפעם ב-iCloud

פיצ'ר בשם: Find My Friends שזכה להופעת בכורה כבר בגרסת הפיתוח של iOS 4.3 וצץ גם בשורה של פטנטים שרשמה אפל מוקדם יותר, שב והופיע בשורות קוד של שירות iCloud שצפוי לראות אור בשבועות הקרובים
דמיינו לעצמכם שאתם יושבים בבית קפה בזמן שהאייפון משמיע צליל לרגע ועל המסך מופיעה התראה המציינת כי אחד מהחברים הקרובים שלכם נמצא בקוטר של 200 מ' ממכם. שירותים מבוססי מיקום שמציעים לעקוב או לקבל מידע על המיקום המדוייק של המכרים שלנו כבר זמינים תקופה ארוכה אך מעולם לא הצליחו להפוך לפופולאריים. (ע"ע Google Latitude).

שורות קוד הכתובות ב-HTML ושייכות לשירות iCloud העתידי של אפל, חושפות כי לפחות ברמת הפיתוח, אפל בהחלט בוחנת שירות מבוסס מיקום לאיתור חברים שעשוי לזכות להטמעה חלקית או מלאה ב-iOS באחת מגרסאותיה הקרובות.

כשבוחנים מעט יותר את האזכורים בשורות הקוד מגלים שהתכנון של אפל רחב מעט יותר ונוטה לכיוון רשת חברתית מבוססת מיקום בזמן ששירותים נוספים של החברה משולבים עם שירות Find My Friends כמו למשל העלאת תמונות ל-iCloud.

מאחר ואפל נמנעה מלהתייחס לשירות החדש עם חשיפתה של iOS 5, יש המעריכים כי הוספת שירות Find My Friends נועד רק לשלב מאוחר יותר ונמצא כעת רק בבדיקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה