יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

מסתמן: אירוע ההכרזה של אפל יתקיים ב-4 לאוקטובר


ידיעה שהתפרסמה ב-AllThingsD גורסת כי אפל צפויה לערוך אירוע הכרזה רשמי ב-4 לאוקטובר אותו ינחה מנכ"ל החברה, טים קוק, שיחשוף את הדגם הבא של מכשיר האייפון

בשבועות האחרונים לא עבר כמעט יום נטול שמועה המתייחסת למועד אירוע ההכרזה של האייפון 5. הערכות התייחסו ל-5 לאוקטובר שעבר ל-7 לאוקטובר ומשם נדחה ל-15. הדיווח הנוכחי מתייחס ל-4 לאוקטובר.

אלא שבניגוד לדיווחים הקודמים, מי שמפרסם כעת את הנתונים זוכה לרף אמינות גבוה מעט יותר, AllThingsD ידוע כגורם שנוטה לאשש את המידע שמגיע אליו לפני שמתפרסם ועל כן מרבית מאתרי הטכנולוגיה בעולם מיהרו להפיץ את המידע ברבים, זאת על אף שאפל טרם שלחה הזמנות לאירוע המדובר.

אם הנתונים שחושף AllThingsD יתאמתו, צפויה אפל להכריז על הדגם הבא של מכשיר האייפון 5 במהלך אירוע שיתקיים ב-4 לאוקטובר בהנחייתו של המנכ"ל החדש, טים קוק, המכשיר אגב, יושק רק בשלב מאוחר יותר ולא יחד עם הכרזתו.

כעת מתמקדות השמועות במי שהנחה את כנסיה של אפל בשנים האחרונות ועשוי להעדר מהכנס הנוכחי בשל מצבו הבריאותי: סטיב ג'ובס. קוק יאלץ להכנס לנעלים גדולות במיוחד, אלו של אחד הפרזנטורים הנחשבים ביותר שידע העולם הטכנולוגי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה