יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

דיווח: דגם האייפון החדש נמצא כבר על פס הייצור

על פי מספר דיווחים שונים ברשת, הדגם הבא של מכשיר האייפון הועבר כבר לייצור המוני. המפעל העיקרי שאמון על לוח הזמנים הראשוני של השקת הדגם הבא הוא Foxconn. לדעת אנליסטים אפל צפויה להכריז באופן רשמי על הדגם החדש במהלך השבועיים הקרובים.
אם להתייחס לדיווח שמפרסם לאחרונה אתר החדשות הטיוואני DigiTimes, מאות אלפי מכשירי אייפון 5 כבר מוכנים לשעת פקודה. על פי הדיווח שזוכה לתימוכין גם במקורות אחרים, הורתה אפל למפעל הסיני העיקרי שעובד איתה בשיתוף פעולה לעמוד בקצב ייצור של כ-150,000 מכשירים מידי יום, כך לקראת הכרזה שצפויה לקיים החברה בקרוב מאוד.

ולבנתיים, בגזרת התוכנה נערכת אפל להשקת גרסת iOS 5 שנמצאת כעת בבטא שביעית הכוללת מהדורה כמעט סופית של מערכת ההפעלה. אפל גם העבירה הנחייה לעובדי חנויות הריטייל במהלך השבוע החולף לעבור רענון לקראת השקת iOS 5 שעשויה לראות אור כבר במהלך השבועות הקרובים.

יחד עם האייפון החדש צפויה אפל להשיק דגם מחודש למכשיר האייפון 4 שעשוי לכלול מספר שינויים קלים ותג מחיר נמוך לצד פרידה סופית מדגם האייפון 3GS המוצע כבר למעלה משנה בתצורה זולה יותר.

תחילת הייצור של מכשיר האייפון החדש נחשב גם לשלב הקשה ביותר לשמירת החיסיון של המכשיר. אפל הרחיבה בימים האחרונים את מעגל היודעים בדבר ומכאן הדרך להדלפות שונות שילוו אותנו במהלך הימים הקרובים עשויה להתגלות כקצרה.


2 תגובות:

  1. מתי ישדרגו את המקבוקים?

    השבמחק
  2. אפל מרעננת את ליין המקבוקים שלה בדרך כלל בחודשים פברואר עד אפריל ומעניקה להם עדכון משמעותי יותר בחודשים אוקטובר נובמבר. זו לא משוואה מתמטית ברורה וזה משתנה לעיתים, ובכל אופן, הייתי נמנע מלרכוש מקבוק חדש עד נובמבר.

    השבמחק