יום שישי, 27 באוגוסט 2010

אפל נערכת לכנס המדיה השנתי

מרכז האומנויות ירבא בואנה בסן פרנסיסקו כבר נערך לקיומו של כנס המדיה השנתי של אפל הצפוי ביום רביעי הקרוב. דיווחים אחרונים מתייחסים לעיצוב החדש של האייפוד טאצ' ולנאנו דקיק בעל מסך מגע שיאבד לראשונה את גלגל השליטה המיתולוגי
ההכנות הראשונות לקראת כנס המדיה השנתי של אפל כבר בעיצומן, מרכז האומנויות המזוהה עם כנסי החברה כבר עטה את גווני ההזמנה שהפיצה מוקדם יותר אפל והשמועות כדרכן, גם הן מעלות הילוך.

מקורות המזוהים עם החברה מציינים כי עיצובו של האייפוד טאצ' עשוי לעבור רגרסיה קלה ולהדמות לזה של הדגם הראשון. העיצוב מזכיר במעט את הגימור של מחשבי המקבוק פרו ומכיל מצלמה קדמית ואחורית כמו גם שילוב של מראה דקיק יותר ומסך חד בדומה לזה של האייפון החדש.

ההפתעה בליין הנגנים צפויה להגיע שוב דווקא מכיוונו של האייפוד נאנו. בשנה שעברה היה הנאנו המכשיר שגרף את כל הקופה והציג את מירב החידושים ביחס לאחיו הגדול והקטן יותר שעברו עדכון מינורי ביחס אליו. השמועות הארוכות המתייחסות למסך מגע קטנטן שדלף מוקדם יותר השנה ויוחס לנגן השאפל מציעות כעת כי המסך מיועד דווקא לדגם חדש יותר של הנאנו שעשוי להסיר את גלגל השליטה המוכר והמזוהה של נגני האייפוד הקלאסים.

בניגוד לתחזיות מוקדמות יותר, ספק רב אם אפל תציג עדכון למכשיר האייפד באירוע הקרוב אך אין ספק כי המכשיר יוזכר במהלך האירוע כמו גם מועד ההשקות הבינלאומיות והשקתה של מערכת ההפעלה iOS בגרסתה הרביעית עבורו.

אירוע המדיה של אפל יתקיים ביום רביעי הקרוב במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו בשעה 10:00 שעון פסיפיק (20:00 שעון ישראל). Macoverage לא יעביר סיקור חי לאירוע אך ישוב ויעדכן עם פרטים ופרשנות מיד עם סיומו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה