יום שבת, 14 באוגוסט 2010

היכונו לחודש ספטמבר

חברות המחשוב מעלות הילוך לקראת תקופת החגים בארה"ב. אפל איננה היחידה שתציע את מרכולתה המתחדשת בחודש הבא. אלו שתיכננו לרכוש בקרוב את מוצרי ה-iOS של אפל, יעדיפו לחכות מספר שבועות ולגלות דגמים חדשים במחירים דומים
השמועות שהחלו בתחילת חודש אוגוסט והתייחסו להקדמת כנס המוזיקה של אפל לאמצע החודש הנוכחי הופרכו לאחרונה במסגרת המציאות. אפל נוטה להפיץ הזמנות לעיתונאים ואנשי תעשיה בין שבועיים לשבוע לפני מועד קיומם של כנסיה. השנה יתקיים הכנס ככל הנראה כמיטב המסורת של החברה, גם הוא בחודש ספטמבר.

בין ההכרזות הצפויות: השקת מערכת ההפעלה iOS 4 למכשיר האייפד ועדכון ליין הנגנים של החברה, דיווחים שונים מתייחסים גם לדגם חדש למכשיר ה-Apple TV שיתכן ויזכה אף לשם חדש ולשינוי מהותי בתכנים המוצעים באייטונז. ספק אם נראה דגם חדש למכשיר האייפד או מקבוק אייר בתצורה חדשה וזולה משמעותית, אך שמועות המתייחסות לאלו גם הן שבו והופיעו במהלך השבועות האחרונים.

יחד עם אפל נערכות גם מיקרוסופט, גוגל ויצרנית הסלולר HTC אף הן לתקופת החגים. מיקרוסופט צפויה להשיק סדרת עדכונים בשירותי LIVE (בינהם גם מסנג'ר חדש) ואת מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה שלה עם סדרת ניידים מטעם מספר חברות שונות. גוגל צפויה להשיק בקרוב את מערכת ההפעלה Chrome OS המיועדת בתחילת דרכה לשוק הנטבוקים ו-HTC מיהרה השבוע לשלוח הזמנות לעיתונאים ביחס לכנס שתערוך באמצע חודש ספטמבר תחת הטיזר: "Come see what HTC has dreamt up". האירוע יתקיים בלונדון ב-15 לחודש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה