יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

שמועה: אירוע המדיה השנתי של אפל יתקיים ב-7 לספטמבר

אירוע המדיה השנתי של אפל עשוי להתקיים בתחילת חודש ספטמבר כשבמרכזו הצגת ליין האייפודים החדש ומכשיר ה-Apple TV הצפוי השנה לעבור רענון של ממש. תימוכין לתאריך כבר ניתן למצוא, אפל טרם הפיצה הזמנות לאירוע
שני מקורות שונים הם הבסיס לתאריך הנקוב כמועד קיומו של כנס המדיה השנתי של אפל. הכנס שהתקיים במהלך חמש השנים האחרונות בתחילת חודש ספטמבר כבר זכה לגל השמועות המסורתי כשבמרכזו שינוי מהותי בליין האייפוד טאצ' שיעניק לו מצלמה קדמית, מסך בעל רזולוציה גבוהה יותר ועדכון חומרתי.

מכשיר אחר של אפל שבניגוד לאחיו מעולם לא זכה להצלחה יתרה הוא ה-Apple TV, ג'ובס שהעניק בעבר מספר הזדמנויות למכשיר לא הצליח להוביל התלהבות יתרה מצד התעשיה. במדינה בה מכשירי ה-Tivo קיימים כמעט בכל משק בית התחרות הופכת קשה הרבה יותר. ה-Tivo המשמש כממיר דיגיטלי המשלב יכולות אחסון שונות עבר לאחרונה עדכון משמעותי משלו וזמין במספר דגמים בארה"ב.

בניגוד לדיווחים הקודמים, תימוכין לתאריך הנקוב ניתן למצוא בשני מקומות: פתיחת עונת סדרות הטלויזיה האמריקניות תתקיים שבועיים לאחר האירוע, הצגתו של מכשיר טלויזיה חדש הוא מהלך שעשוי לנצל את חלון הזמן הייחודי. נקודה שנייה קשורה למבצע האקדמי של אפל המסתיים בדיוק בתאריך הנקוב וכחלק ממנו אפל מעניקה אייפוד טאצ' לסטודנטים הרוכשים את אחד ממחשביה.

לצד עדכון ליין הנגנים ובמרכזו האייפוד טאצ' צפויה אפל להציג גם עדכונים למכשירי הנאנו והשאפל, אחד מהם עשוי לזכות בצג מגע, אם כי השמועה לכך לא זכתה לאישוש מאף גורם מהימן עד לשלב זה.

דברים שצויינו מוקדם יותר החודש על ידי ג'ון גרובר, בלוגר טכנולוגיה מוערך, איששו את הגעת המצלמה הקדמית למכשיר הטאצ' שיצטרף אל האייפון החדש עם תמיכה בשיחות הוידאו שהשיקה אפל לאחרונה.

עוד צפוי באירוע: פרסום מועד הגעתה של מערכת ההפעלה iOS 4 אל מכשירי האייפד ורענון מחירים ואפשרויות רכישה עבור תכנים באייטונז.

אם אכן תקיים אפל את האירוע ב-7 לספטמבר צפוייה החברה להפיץ הזמנות כבר בימים הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה