יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

דיווח: עדכון ליין הנגנים, דגם חדש לאייפד ואייפון 5

גל דיווחים המתייחס להשקות הקרובות של אפל מציע רצף עדכונים משמעותי בחודשים הקרובים. מקור השמועות באתר iLounge הנחשב למקור מהימן שהצליח בעבר לנבא בהצלחה מהלכים עתידיים של החברה
במהלך חודש ספטמבר נוהגת אפל להציג את ליין הנגנים החדשים שלה לקראת תקופת החגים. במהלך האירוע נוטה לעיתים החברה להציג גם מספר מוצרים או שירותים אחרים באותו מעמד.

דיווחים שונים ברשת שמקורם באתר iLonge מציעים כי בחודשים הקרובים תחרוג אפל ממדיניות ההשקות המתוכננת שלה ותציע עדכון מוקדם יותר למכשירי האייפד והאייפון. לצד אייפוד שאפל בעל צג מגע, טוען אתר הטכנולוגיה, כי אפל צפויה להציג דגם מוקטן למכשיר האייפד והשקה מוקדמת במיוחד לאייפון בדגם חדש.

אייפוד: דגמים חדשים יוצגו בכנס שתקיים אפל בתחילת חודש ספטמבר. העדכון מתייחס לאייפוד טאצ' בעל מעבד מתקדם ומצלמה קדמית, אייפוד נאנו משופר ואייפד שאפל בעל צג מגע קטן מימדים.

אייפד: דגם חדש ומוקטן בגודל "7, בעל מסך רטינה ומצלמה קדמית. השקה בסוף השנה הנוכחית.

אייפון: השקה של דגם חדש כבר בינואר הקרוב הכולל בין היתר עיצוב מחודש שנועד להתמודד עם בעיית האנטנה.

בניגוד לשמועות המתייחסות לליין האייפודים, אנו נוטים להביע מעט ספקנות בכל הקשור לעדכון הקרוב של יתר המכשירים שדגמים חדשים שלהם הוצגו רק לאחרונה. אף על פי כן, אתר iLounge נחשב למקור מהימן שהצליח בעבר להפתיע בתחזיותיו. בשנה שעברה מרבית הפרטים שפירסם על ליין הנגנים שהוצג בחודש ספטמבר זכו לאישוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה