יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

דיווח: אייפוד טאצ' עם מסך רטינה ושתי מצלמות

כנס המוזיקה הקרוב שתקיים אפל צפוי לחשוף בין היתר אייפוד טאצ' חדש בעל מסך רטינה ולא פחות משתי מצלמות. אפל טרם פירסמה את מועד הכנס שהתקיים במהלך חמש השנים האחרונות בתחילת חודש ספטמבר
דיווח שמעביר בלוג הטכנולוגיה Daring Fireball שבבעלותו של הבלוגר ג'ון גרובר, חושף כי אפל צפויה להשיק בתוך מספר שבועות אייפוד טאצ' בעל מסך רטינה ושתי מצלמות מובנות. גרובר, כידוע, נוטה לדייק במידע שמפרסם.

הנתונים שחושף גרובר עולים בקנה אחד עם הדברים שציין ג'ובס מוקדם יותר השנה ולפיהם "מיליוני מכשירים התומכים ב-FaceTime ימכרו במהלך השנה הנוכחית", כמו גם תמונות שדלפו מוקדם יותר השבוע ואשר הציגו רכיבים השייכים לכאורה לאייפוד טאצ' מדגם חדש.

את הדברים בחר גרובר לציין כמידע נוסף לפוסט שפירסם לגבי מכשיר אחר השייך דווקא לדל. בחודשים האחרונים עושה חברת דל מהלכים שנועדו לשלב אותה בשוק הסמארטפונים כשהיא מציגה את מכשיר הדגל החדש שלה: Dell Streak. הסלולרי החדש של דל מהווה מעיין הכלאה בין סמארטפון לטבלט כשהוא מציג מסך מגע גדול במיוחד. הסטרייק ימכר תמורת 300 דולרים עם התחייבות לשנתיים למפעילת הסלולר האמריקנית At&t או תמורת 550 דולרים ללא התחייבות וצפוי להתחרות באייפון הנמכר תחת אותה מפעילת סלולר אמריקנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה