יום שני, 17 באוגוסט 2009


תוכנת TomTom שוחררה לאפסטור בארה"ב ובניו זילנד, הדפדפן של גוגל מתקרב למק, דל משיקה מכשיר סמארטפון ראשון בסין ואנליסטים מעריכים: אלו החידושים הצפויים לנו בכנס אפל הקרוב
תוכנת TomTom המאפשרת ניווט באמצעות Gps נחשבת לאחת המובילות בתחום ורבים חיכו להגעתה לאייפון. אתמול מיהרו מרבית האתרים הסוקרים את אפל לדווח כי התוכנה הגיע לאפסטור ניו זילנד, מה ששימח רבים שכן דרכה של התוכנה להגיע לארה"ב ואירופה קצר משם. אף אחד לא שיער שהדרך קצרה כל כך. כי היום התבשרנו שהתוכנה זמינה להורדה גם באפסטור ארה"ב, מחירה עומד על 99$.
דפדפן גוגל כרום עומד בפני פיתוח למק כבר מספר חודשים ארוכים ומייגעים. לא ברור מה כל כך מסובך למפתחי גוגל להתאים את הדפדפן למק, אך נראה שהדרך הולכת וקרבה. גוגל שיחררה עדכון של הדפדפן, עדיין למפתחים והוא מהיר במיוחד אך עמוס בתקלות הזקוקות לתיקון טרם השקתו.
חברת דל שנחשבת לאחת המתחרות הגדולות של אפל בתחום המחשבים עומדת בפני השקה של מכשיר סמארטפון בשוק הסיני. המכשיר שנראה דומה באופן קיצוני לאייפון, הן במבנה הממשק והן בעיצובו החיצוני עתיד להכנס לשוק הסיני לפני כניסתו של האייפון לשוק זה. המכשיר מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד, אינו מותאם לדור השלישי וללא יכולות Wifi.
כנס אפל הקרוב הצפוי להתקיים בתחילת חודש הבא ועיקרו במוזיקה מושך אינספור שמועות לגבי ההכרזות הצפויות לנו במהלכו. מרבית האנליסטים משוכנעים שאפל תרענן את ליין האייפודים שלה ותציג מוצר באייטונז שיכלול מעיין מארז מוזיקה של אמנים שונים. כמו כן, סביר שאפל תקבע בכנס את מועד השקתה של מערכת ההפעלה Snow Leopard שצפויה לצאת בהמשכו של חודש ספטמבר. בימים האחרונים מוסיפים אנליסטים ומתייחסים גם לעדכון קל באחד מהמחשבים הניידים של החברה. בנוגע לטבלט המדובר, באם אכן קיים כזה, מועד השקתו לדעת רבים צפוי בחצי הראשון של שנת 2010.
(בידיעה נעשה שימוש בפירסומים שמקורם בElectronista, MacDailyNews, MacRumers)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה