יום שני, 31 באוגוסט 2009

כנס המוזיקה של אפל יתקיים בתשיעי לספטמבר


באופן לא כל כך מפתיע אישרה אפל את השמועות על קיום כנס המוזיקה הקרוב שלה ברביעי הבא באמצעות הזמנות שנשלחו לאמצעי התקשורת.
אירוע המוזיקה של אפל יתקיים ב090909 בשעה 10:00 בבוקר (או 20:00 שעון ישראל) במרכז ירבא בואנ'ה בסאן פרנסיסקו. בכנס צפויה הכרזה על ליין הנגנים החדש של החברה שיעבור ככל הנראה רענון כמו גם עדכון של תוכנת האייטונז. בימים הקרובים סביר שיעלו עוד ועוד שמועות בנוגע לחידושים שאנו צפויים לראות בכנס, אם לשפוט בעקבות השמועות שעלו בדבר השקת מערכת ההפעלה מוקדם יותר, אריזת מערכת ההפעלה ותאריך האירוע עצמו יתכן מאוד שיש להתייחס לחלק ניכר מהשמועות ברצינות יתרה. נראה שהשנה אפל לא מצליחה לשמור על מעטה הסודיות האופייני כל כך לחברה. יתכן והפופלאריות הגבוהה יחד עם מכירות גדולות המובילות לייצור מאסיבי של מוצרים והרחבת מעגל העוסקים בעניין תורם לפגיעה משמעותית באיפול התקשורתי.

כנס המוזיקה הקרוב יהיה הכנס הראשון בו יהיה נוכח מנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס לאחר העדרות בת חצי שנה מהחברה בשל בעיות רפואיות במהלכם עבר אף השתלת כבד. בשלב זה עדיין לא ברור אם ג'ובס עצמו יהיה האדם שיעביר את המצגות ויכריז על החידושים הצפויים של החברה. כמו שהזכרתי כאן בעבר, להערכתי הופעה של ג'ובס על הבמה צפויה להביא איתה חידושים משמעותיים יותר, העדרות, חידושים משמעותיים פחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה