יום רביעי, 19 באוגוסט 2009


אפל בונה מרכז מידע בצפון קרולינה, שמועות אודות שני דגמי טבלט עתידיים, אייטונז עומדת על רבע ממכירות המוסיקה בארה"ב, והאם כנס המוזיקה יתקיים בתשיעי לספטמבר?
אפל החלה לבנות מרכז אחסון נתונים גדול בצפון קרולינה. מרכז מעיין זה בדרך כלל משופע בשרתים המסוגלים לאחסן כמות נתונים גדולה במיוחד. המידע אודות המרכז הנבנה סמוך למיידן מדברים על שטח נרחב שרכשה החברה עבור הקמתו של בסיס הנתונים. ההערכות מדברות על כך שאפל תעשה שימוש בבסיס הנתונים הנ"ל עבור שירותי הענן שברשותה וכי בעתיד תלך ותרחיב אותם. שירותי MobileMe הניתנים על ידי אפל מאפשרים סינכרון נתונים בין כלל המכשירים שברשותכם באופן אקטיבי. כך לדוגמא אם עדכנתם כתובת מייל על גבי מכשיר האייפון, המידע יתעדכן באופן מידי גם על המקבוק והאיימק שלכם. השירות שהחל דרכו בחבלי לידה קשים במיוחד הולך ומתעצם וקיבל חיזוק לאחרונה על ידי אפל, כשזו שיחררה את אפליקציית האיידיסק המאפשרת שיתוף קבצים בין מגוון מכשירים באופן מקוון.
אם לשפוט לפי גל השמועות הנוכחי, טבלט מבית אפל לא נזכה לראות בכנס המוזיקה הקרוב שתקיים החברה בספטמבר, אבל יתכן שהחברה עובדת על שני אבות טיפוס של המכשיר שהפך למיתוס.
אייטונז היא חנות המוזיקה הגדולה בארה"ב וכעת אנו מתבשרים גם שמקור רבע מכלל המוזיקה הנמכרת בארה"ב שייך לחנות המוזיקה של אפל. עם גסיסתו ההולכת וגוברת של הדיסק יחד עם הפופלריות של נגני החברה והאייפון, נראה שאייטונז יכולה עוד להגדיל את נפח מכירותיה בשוק.
התאריך 090909 מסומן כעת ברוב האתרים הסוקרים את אפל כמועד קיומו של כנס המוזיקה של החברה. אפל כאמור, טרם אישרה את מועד הכנס הקרוב אך סביר שתעשה זאת בימים הקרובים.
(בידיעה זו נעשה שימוש בפירסומים שמקורם בMacRumers)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה