יום שני, 3 באוגוסט 2009

האם נראה מכשיר מדיה מתקדם בכנס המוזיקה הקרוב?


אתרים הסוקרים את אפל ברשת לא מרפים בדבר שמועת הטבלט האגדי, האך האם יתכן שבכלל מדובר במכשיר מדיה מתקדם עליו עתידה החברה להכריז בחודש הבא?
השמועות אודות מחשב הטבלט של אפל אינן מרפות. אתר מקשטיין הנוהג לדרג את סבירות הוצאת המכשיר המיתולוגי ששמועות אודותיו קיימים כבר שנים מעמיד את הרף על סבירות של 80%.
הטענה הפופולארית העיקרית העומדת על הפרק: אנליסט שזכה לראות את מכשיר הטבלט ואומד את יכולות הוידאו הגבוהים של המכשיר. האנליסט, שפרטיו אינם ידועים לא מסר מידע מפורט במיוחד, כמו כן גם סירב להזדהות.

העובדה שהשמועות מתקיימות לצד אירוע המוזיקה הצפוי של החברה בחודש הבא מעלות את הסבירות כי יתכן ואפל אכן מתכוונת לשחרר מכשיר חדש אלא שסביר שאיננו מחשב טבלט, אלא מכשיר מדיה בעל יכולות וידאו, גדול מהאייפוד טאצ' שיאפשר לשאת מדיה באופן שונה במיוחד מזה שהכרנו. סביר שאם אכן תכריז אפל על מכשיר שכזה, יוטמעו בו יכולות אינטרנט ובשל גודל המסך שלו הוא יהיה אטרקטיבי במיוחד.
באופן זה תוכל אפל להכנס לשוק הנטבוקינג, אך תייצר לעצמה נישה ייחודית שאינה קיימת נכון לכעת.
שמועות נוספות המדברות על שם הקוד "קוקטיל" מתייחס לשיתוף פעולה בין חברות התקליטים לבין אפל במטרה לייצר אלבומים אינטרקטיבים, כאלו אותן יהיה ניתן לרכוש באייטונז ויכילו חוברות מידע מצד האומנים, מילים השייכות לשירים ותוכן נוסף. מוצר שכזה אף הוא מעלה את הסבירות כי אפל תשחרר מכשיר תואם שיוכל למצות את המוצר כפי שהוא מוצג.

דעתי האישית מתמקדת דווקא בסטיב ג'ובס. לטעמי אחרי חופשה בת חצי שנה שנטל יש להתייחס באופן משמעותי למעמדו בכנס אפל הקרוב. אם יעלה על הבמה, הסבירות שנזכה לראות מכשיר חדש כדוגמאת זה עליו השמועות מדברות ממשי במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה