יום שבת, 15 באוגוסט 2009

תמונות אפשריות של האייפוד טאצ' הבא מתחילות להופיע




כנס אפל הקרוב מתקרב ואיתו גל השמועות והתמונות בנוגע לליין האייפודים הבא שצפוי לעבור שדרוג. בפעם הקודמת אגב, לא נמצא כל דמיון בין התמונות שדלפו לרשת לאייפון שהוצג לבסוף.
סביר להניח שהחל משבוע זה ועד למועד הקינוט של אפל שצפוי להתקיים בתחילת ספטמבר ידלפו לרשת אינספור תמונות שיטענו להיות אותנטיות ולהציג את ליין המכשירים הבא שצפויה החברה להשיק. לעיתים קיים דימיון ולעיתים מדובר בעבודת פוטושופ מצויינת או במכשירים שמועד השקתם עוד רחוק ומדובר לכל היותר באב טיפוס ולא מעבר.
גל השמועות הקודם לפני כנס ההשקה של מכשיר האייפון לווה במגוון תמונות שונות שהראו את המכשיר הנכסף, בינם לבין המכשיר שהוצג לבסוף לא נמצא כל קשר. האייפון לא עבר שום שינוי עיצובי ויזואלי חיצוני ונותר כפי שהיה בדגם הקודם שלו.
אלא שבמקרים מסויימים אכן דלפו תמונות אמיתיות לרשת, דוגמה לזה ניתן למצוא בליין האייפודים הקודם שהציגה החברה ובתמונות של האייפוד ננו החדש שדלפו זמן רב לפני כנס החברה ונמצאו אמיתיות. כך גם שעות טרם השקת המקבוקים מסדרת היוניבאדי שהוצגו ברשת וזכו לדיוק מירבי.

השמועות מדברות על שלושה דגמים של אייפוד טאצ' בנפחים הבאים: 16G, 32G, 64G ובמחירים הבאים, בהתאמה: 199$, 299$, 399$, כמו גם הוספת מצלמה במרכזו של האייפוד טאצ' כפי שהתמונות מראות.

(התמונות נלקחו מאתר: Covino and Rich)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה