יום ראשון, 9 באוגוסט 2009


גוגל תפתח גרסה מקוונת של Google Voice ובכך תעקוף את חסימת אפסטור, האם אייטונז 9 תתמוך בBlu Ray?, חנות אייטונז נפתחת במקסיקו, אנליסטים מעריכים: כך יראה הטבלט של אפל, והאייפון בישראל? כנראה שלא לפני עדכון 3.1 העתידי לקושחת המכשיר
אמנם מרבית החדשות המובאות בידיעה זו מבוססות על שמועות, אך מרביתן מסתמכות על מקורות מהימנים וזוכים לסיקור נרחב באתרים המובילים ברשת העוקבים אחר אפל.

לאחר שהסירה חברת אפל את תוכנת הGoogle Voice המאפשרת יכולות תקשורת מגוונים ע"ג הרשת ועוררה סערה שהובילה לחקירה בנושא בארה"ב נראה כי גוגל מצאה אלטרנטיבה אחרת להגיע לאייפון.
לפני מספר שבועות שחררה גוגל את ליטוטד, רשת חברתית מבוססת מיקום בגרסה מקוונת למכשיר האייפון, באותו האופן יתכן ונראה בקרוב גרסה מקוונת גם לGoogle Voice. גורמים בחברה כבר הצהירו בעבר שהם מחפשים דרך אלטרנטיבית להגיע לאייפון שלא דרך האפסטור ואף העלו את האפשרות כי האפליקצייה תמצא דרכה לסידייה. דבר שככל הנראה לא יתקיים מאחר ולחברה יחסים קרובים וחשובים עם אפל, פנייה לסדייה היא חציית קו אדום.
מקור השמועה השנייה מגיע מבלוג הסוקר את חברת אפל וטוען כי אחד ממקורותיו נחשף לאפליקציות שיוטמעו בגרסת אייטונז הבאה ובעיקרם תמיכה מלאה בBlu Ray, התממשקות וסנכרון עם רשתות חברתיות דוגמאת טויטר ופייסבוק וארגון מחודש של אפליקציות המורדות מחנות האפסטור.
אם אכן תתקיים תמיכה מלאה של אייטונז בBlu Ray, יהווה הנ"ל תמיכה משמעותית בשמועות המדברות על שילוב של הטכנולוגיה במכשירים העתידיים של החברה.
חנות אייטונז נפתחה שבוע שעבר במקסיקו ועוררה תהייתם של רבים באשר לאיחור הרב בפתיחתה של חנות זו במדינה. השירים המוצאים למכירה באייטונז מקסיקו נמוכים מאלו הקיימים בארה"ב.
אנליסטים מעריכים כי אלו יהיו תכונות הטבלט העתידי של אפל: עיצוב דומה לאייפוד טאצ' ובעל מסך גדול יותר, יכולות אינטרנט מובנות, אפליקציות מיוחדות עבור המכשיר התומכות בגודל מסך גדול יותר, מחיר העומד על בין 500 ל700 דולר, יכולות דור שלישי סלולרי, השקה בתחילת שנת 2010. שוב אסתייג משמועות המדברות על הטבלט העתידי ואזכיר כי המכשיר האגדי עולה לכותרות לפני כל השקה של החברה במהלך השנים האחרונות. נראה כי גל השמועות הנוכחי הוא המשמעותי שהכרנו.
קושחת 3.1 לאייפון תתמודד עם בעיות שונות במכשיר ובין היתר תאפשר תאימות גבוהה יותר למדינות העתידיות לשווק את המכשיר בקרוב. מועד השקתו של מכשיר האייפון בארץ טרם פורסם אולם הממשק העברי של המכשיר נגוע בחוסר התאמה של המכשיר המצריך תמיכה תוכנתית על מנת להשלים את בעיות אלו. גרסת 3.1 צפויה להתמודד עם בעיות התאמת השפה העברית במכשיר לקראת שיווקו בארץ ולכן אין סבירות שהמכשיר ישווק בישראל טרם יציאתה של קושחה 3.1
(בידיעה זו נעשה שימוש בפרסומים שמקורם בApple Insider, MacRumors, The MacCast).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה