יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

מיקרוסופט ואפל: מחממים מנועים


המלחמה הבאה בין ענקיות הטכנולוגיה תתקיים בשתי חזיתות: ליין הנגנים בו מיקרוסופט צמצמה פערים והעמידה מתחרה ראוי והשקת מערכות ההפעלה: חלונות 7 וSnow Leopard.
חודש הבא צפוי להיות מתוח במיוחד בין חברת מיקרוסופט לאפל. חודש ובו תשחרר אפל את מערכת ההפעלה החדשה שלה וכמו כן, עתידה החברה להציג את ליין הנגנים החדש.
הזון HD, הנגן המשודרג של חברת מיקרוסופט, לראשונה נראה כמתחרה ראוי לליין האייפודים: הוא זכה לעיצוב מחודש ונקי, הממשק שלו טוב יותר ואיכות המסך מצויינת. מיקרוסופט אף תמחרה את המכשיר שצפוי לצאת אל השוק ב15 לספטמבר במחירים הבאים: 220$ לדגם ה16G ו290$ לדגם ה32G. באמצעות מחירים אלו מעריכה מיקרוסופט שתצליח לתת מאבק עוצמתי בליין המכשירים של אפל.
אלא שחולשתה של מייקרוסופט נעוצה במכשיר מתומחר שהוצג לציבור כבר לפני זמן רב. אפל עדיין לא הציגה את ליין הנגנים שלה, שומרת על זכותה לעדכן ולשדרג את הנגנים כמו גם לקבוע תמחור שיתכן ויפתיע את מיקרוסופט.
מעט לאחר השקת הפאלם פרי, מכשיר הדגל של פאלם, שחררה אפל את האייפון 3gs וצמצמה באחת את הפערים מול המתחרה שצמח לו אל מול האייפון. יתכן מאוד שנצפה במחזה דומה גם בחזית הנגנים של החברה.

אין ספק שמאז הכרזתו של האייפון והאייפוד טאצ', רק בחודשים האחרונים אנו עדים למכשירים עם יכולות העומדות בתחרות מול חברת אפל. את המבחן הצרכני נדע כמו בכל שנה במכירות חג המולד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה