יום שישי, 24 ביולי 2009


גוגל משחררת גרסת רשת המותאמת לאייפון לתוכנת ליטטוד, מתחזקות השמועות באשר להוספת מצלמות לליין האייפודים החדשים, פאלם מאפשרת שוב סינכרון הפרי דרך האייטונז.
תוכנת google Latitude הינה רשת חברתית מבוססת מיקום. באמצעות שימוש בתוכנה ניתן לראות ע"ג מפה את מיקומי החברים הרשומים כמו גם לשדר לחברים על המיקום בו אתה נמצא. תוכנה זו אמנם נמצאת בשלביה הראשונים אך עתידה להפוך בעתיד הקרוב לכלי פופולארי יחד עם ההתקדמות הטכנולגית מבוססת המיקום של מכשירי הסלולר.
לפני מספר ימים השיקה גוגל גרסת רשת המותאמת למכשירי האייפון ומאפשרת באמצעות ספארי בשלב זה להשתמש בתוכנה. בשלב מאוחר יותר עתידה החברה להשיק אפילקציה תואמת ליטטוד גם באפסטור.

מתחזקות השמועות על הטמעת מצלמה בליין הנגנים הבא של חברת אפל שהכרזתו צפויה בחודשים הקרובים (ככל הנראה בחודש ספטמבר). חברה סינית החלה לשווק נרתיקים לאייפודים החדשים כשהיא מותירה חור תואם למיקומי המצלמה. בעבר שיחררו מספר חברות נרתיקים תואמים למוצרי אפל העתידים לצאת אך לבסוף לא היה דבר וחצי דבר בין המוצר העתידי לבין הנרתיק. בחלק מהמקרים מבצעות חברות אקט זה במטרה לזכות בפירסום באתרים הסוקרים את מוצרי אפל ומגדילות את חשיפתן למול קהל יעד שירכוש מוצרים אחרים של אותה חברה. עם זאת, נתונים מהימנים יותר על רכישות חברת אפל מבססות את האפשרות כי אכן תוטמענה מצלמות בליין הנגנים העתידי.

בגרסת אייטונז האחרונה לא נרשמו שיפורים רבים במיוחד פרט אולי לחסימת מכשיר הפאלם פרי העומד בתחרות ישירה מול מכשיר האייפון של אפל. אפל מנעה ממכשיר הדגל של חברת פאלם להתממשק ולהסתנכרן עם אייטונז. אלא שחברת פאלם שיחררה תוכנה קטנה המאפשרת את השימוש באייטונז גם בגרסה הנוכחית. זאת ככל הנראה עד לעדכון תוכנת אייטונז הקרוב.

(בידיעה זו נעשה שימוש בחומר שפורסם בMac Rumors ובApple Insider)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה