יום רביעי, 22 ביולי 2009


גל שמועות חדש אודות נטבוק, דו"ח רבעוני עם רווחים של מעל למילארד דולר ובעיה עם יכולות הפוש נוטיפיקיישן החדשות באייפון



שתי שמועות עקשות מלוות את כנסי אפל המתקיימים לאחרונה. האחד מדבר על מחשב הטבלט הנצחי שמעולם לא הוצג. גל השמועות העיקש אודותייו כבר הפך אותו למעיין מוצר דמיוני של אפל שתמיד נמצא ברקע אבל מעולם לא שווק.


השמועה האחרת מתייחסת לשוק שהפך בשנים האחרונות למאוד פופולארי: שוק הנטבוקים, מחשבים נישאים עם יכולות בסיסיות המאפשרות קישור לרשת האינטרנט. מחשבים אלו זכו לשידרוגים מסיביים מאז החלו את דרכם המוכרת עם יציאתו של דגם האסוס EEE והיום מהווים פתרון ראוי לרבים שמחפשים מחשב זול, קל ונוח.


אפל כבר הגיבה בעבר ביחס לשמועות אודות כניסתה לשוק הנטבוקים ובימים האחרונים חזרה והשיבה כי צוות הפיתוח שלה בוחן את האפשרות. לטענתה האייפון מהווה פתרון נוח לרוב היכולות הקיימות של הנטבוק וכי עד שלא תמצא דרך לפתח מוצר שיוכל לפרוץ דרך בתחום לא תכנס אל השוק.



בדו"ח שפירסמה החברה אודות הרבעון האחרון נראה כי המשבר הכלכלי פוסח על החברה. אפל רשמה רווח של מעל למילארד דולר ופירטה מכירות משמעותיות בקרב ליין המקבוקים והאייפון. הליין היחיד שרשם ירידה ביחס לרבעון הקודם היינו ליין הנגנים, נתון לא מפתיע בהתחשב בעובדה שליין זה צפוי לעבור רענון בחודשים הקרובים.



יכולות הפוש נוטיפיקישן המאפשרות בין היתר קבלת הודעות באפילקציות בעבודת רקע ואשר נוספו בגרסת התוכנה האחרונה של האייפון והאייפוד טאצ' סובלות מחבלי לידה זה זמן רב.

אתר מקרומר דיווח אתמול כי מכשירים שעברו פריצה מקבלים הודעות שנשלחו למכשירים אחרים ולהפך. לא ידוע עדיין אם בעיה זו נובעת מפריצת המכשיר או מבעיות תוכנה הנובעות ממערכת ההפעלה האחרונה שהפיצה החברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה