יום שלישי, 21 ביולי 2009

24 שעות עם Iphone 3gs


הוא בהחלט יותר מהיר, הסוללה שלו מחזיקה מעמד לאורך זמן אבל המאפיין הכי מורגש מבחינתי: הצלילים שלו הרבה יותר חזקים והרמקולים מפיקים צליל חזק ואיכותי בניגוד מוחלט לקודמיו.

בזמן שהדעות לגבי הפצת האייפון החדש בארץ חלוקות בין חודש אוגוסט לתחילת ספטמבר, ניצלתי את הזמן ורכשתי לי את הדגם החדש בחנות בארה"ב.

תעודת זהות:
דגם: Iphone 3gs שחור 16G
מחיר: 600 דולר + 52 דולר מיסים = סה"כ 652 דולר
חנות: בסט ביי, לוס אנגל'ס

הדגם נעול ומותאם לעבודה ברשת at&t האמריקאית, אלא שהפריצה הקיימת מבצעת את העבודה במהירות ומשחררת את האייפון לשימוש מלא בישראל.
התחושה הדומיננטית עם השימוש במכשיר הולמת את שמו: הוא אכן מהיר באופן ניכר מקודמיו. אין צורך לחכות כמעט כלל להעלאה של אפליקציות וכל הפעולות נעשות במהירות ההקלדה.

האייפון 3gs מגיע עם יכולות וידאו, מצפן, וחיווי קולי שלא קיימים בקודמיו. פרט למצפן שנכון לכעת לא נמצא שימושי מידי בארץ בשל חוסר התוכנות המותאמות הקיימות בנמצא, יכולות הוידאו והחיווי הקולי פשוט מצויינות.
החיווי הקולי מאפשר שליטה על פעולות שונות באמצעות המכשיר, הוא מאוד אינטואטיבי ועובד מצויין ללא צורך בכל התאמה קולית קודם לכן.

ספק אם הייתי משדרג למכשיר הנוכחי אם הייתי מחזיק בדגם הקודם של האייפון 3g אלא שהמעבר מבחינתי היה מהדגם הראשון של האייפון ולכן השינוי מורגש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה