יום שבת, 21 במאי 2011

טיפ: רכישת אביזרים נלווים למוצרי אפל בדיל אקסטרים

חלק נכבד מהאביזרים המשלימים למוצריה של אפל עולים הון וללא כל הצדקה. חלק גדול מהם ניתן לרכוש באתר דיל אקסטרים במחירים מגוחכים ונטולי דמי משלוח לישראל
אתר הקניות דיל אקסטרים (DealExtreme) מציע ללקוחותיו לרכוש אינספור מוצרים טכנולוגיים במחירים נמוכים במיוחד. שני היתרונות שהופכים אותו, לפחות לטעמי, לאתר אידיאלי לרכישה מחו"ל, היא העובדה שבדיל אקסטרים לא גובים דמי משלוח וכי האתר תומך בתשלום באמצעות PayPal.

ממש בקצרה על PayPal: יתרונו הגדול של השירות נעוץ בכך שמאפשר להזין את פרטי האשראי ולקבל שם משתמש וסיסמא באמצעותם תוכלו לשלם לאתרים תומכים. כך למעשה תוכלו לשלם לאינספור אתרים שונים מבלי להעביר להם את מספר כרטיס האשראי שלכם, אלא לשלם באמצעות חשבון ה-PayPal שיצרתם - הליך המעניק לכם ביטחון גבוה לרכישות באמצעות רשת האינטרנט. מלבד זאת, מאחר ופרטי החשבון שלכם ב-PayPal גם מכילים את הכתובת למשלוח ושלל הפרטים הרלוונטים, הם יועברו באופן אוטומטי במעמד חתימת העסקה ללא צורך להזין אותם כל פעם מחדש.

נחזור אל דיל אקסטרים. באמצעות מודל עסקי לא ממש ברור מצליחה דיל אקסטרים לשלוח מוצרים למקומות שונים בעולם ישירות מהונג קונג ללא חיוב דמי משלוח גם אם מדובר ברכישה בעלות כוללת נמוכה באופן יחסי. כך למשל תוכלו לרכוש מתאמים, כבלים או מטענים שונים שיעלו בארץ עשרות או מאות שקלים תמורת דולר אחד או שניים כולל משלוח ישירות מהונג קונג.

מספר דוגמאות
כבל סטנדרטי לחיבור מכשירי ה-iDevice ל-USB


מחיר באיידיגיטל: 109 ש"ח - מחיר בדיל אקסטרים: 1.6$ (5.5 ש"ח)


תחנת עגינה סטנדרטית לאייפד

מחיר באיידיגיטל: 149 ש"ח - מחיר בדיל אקסטרים: 4.3$ (15 ש"ח)

(על פי שער יציג: 3.47)

אציין, כי המוצרים אותם מוכרת איידיגיטל הם ברובם רשמיים ומיוצרים על ידי אפל, אך האם כשמדובר בכבל המעוצב באופן זהה יש מקום לשלם הרבה יותר בעבורו? כאן אוסיף ואומר שהביקורת איננה מופנת דווקא לאיידיגיטל כמו לאפל עצמה.

אביזרים נוספים






5 תגובות:

  1. בדיוק התנפחה לי הסוללה. יש לך מושג אם שווה לי לקנות בדיל אקסטרים? אני מפחד שסוללה מזויפת תזיק לי למחשב.

    השבמחק
  2. השותף שלי רכש לפני חודשיים סוללה לנייד שלו (PC), בעלות נמוכה משמעותית מדיל אקסטרים והיא בסדר גמור. זה אומנם מקרה בודד ולא מייצג, אבל אני מניח שכשמדובר בסוללות כדאי אולי ליטול את כל הפרטים שמופיעים באתר ולבדוק את הביקורות המופיעים בדף מוצר כדי לודא שמשתמשים שכבר רכשו את אותה סוללה מרוצים.

    השבמחק
  3. צריך להיזהר עם דיל אקסטרים. קניתי מטען לאייפון שנראה בדיוק כמו הדבר האמיתי. בפועל, בכל פעם שהמכשיר היה מחובר עם המטען, הטאץ' סקרין לא עבד. ולכן אסכם כי דברים זולים עלולים לעלות ביוקר.

    השבמחק
  4. תמשיך לכתוב, אני קורא קבוע וזה מרתק!

    השבמחק
  5. תודה על הפידבק, כיף לשמוע :)

    השבמחק