יום ראשון, 1 במאי 2011

אזל מלאי האייפד 2 בישראל, יחודש בתוך כשבוע

לפחות על פי הצהרותיה של איידיגיטל, נציגת אפל בישראל: אזל מלאי האייפד 2 ויחודש רק בעוד כשבוע. על פי הערכות שונות, נמכרו למעלה מ-3,000 מכשירים ביום ההשקה הראשון
הגעתו של מכשיר האייפד 2 לישראל הצליחה לעמוד בציפיות וכחלק ממהלך מדוקדק של איידיגיטל, נראה כי התוצאות ביום ההשקה הראשון היו מעבר למספקות.

איידיגיטל הצליחה לשמור על מועד ההשקה בסוד עד להכרזה רשמית ומתואמת על ידי התקשורת המקומית ולבסוף גם היום שבחרה היווה חלק מאסטרטגיה שהצליחה לייצר את התהודה שתרמה לא מעט למכירות המרשימות של המכשיר ביום שישי האחרון.

לא ממש ברור למי צריך להעניק את הקרדיט, אך שילוב של מספר גורמים במקביל הפכו את השקתו של האייפד 2 בישראל להשקה מוצלחת למדי.

נתחיל בחיסיון שהצליחה איידיגיטל לשמור עד לרגע האחרון ללא כל הדלפה ולתיאום המדוייק בין אמצעי התקשורת השונים בחסות האמברגו שהטילה עליהם.

משם נמשיך לבחירת מועד ההשקה. יום שישי, יום העסקים האחרון בשבוע שהוא גם יום קצר גרם למאות אנשים לעמוד בתורים כבר בשעות המוקדמות בכדי לא לפספס את השעות הספורות בהן פועלות החנויות ומאחר ויום למחרת חלון ההזדמנויות יינעל עד לתחילת השבוע.

ולבסוף ההוזלה במחיר. גם אם לא מדובר בהוזלה משמעותית, העובדה שמבהירים לצרכנים שהם יכולים לקבל מוצר מתקדם יותר במחיר נמוך מהמוצר הישן עושה את שלו.

לטענתה של איידיגיטל למעלה מ-3,000 אייפדים נמכרו ביום שישי האחרון, המלאי יתחדש רק בעוד כשבוע והחברה מזמינה את לקוחותיה להזמין מראש את המכשיר על מנת להבטיח את קבלתו עם הגעת המשלוח.

בפועל אנו יכולים לדווח כי אנחנו דווקא נתקלנו במלאי קטן אך בהחלט קיים של המכשיר גם כעת. אם כחלק מטקטיקה שיווקית ואם לאו, השקתו של דגם האייפד 2 בישראל ניצלה עד תום את הבאזז המקומי ורשמה רף מכירות מרשים במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה