יום שני, 30 במאי 2011

נפרדים מ-Mobile Me, עוברים ל-iCloud

שמועה נוספת עשויה לזכות לאישוש בקרוב. בכנס המפתחים שתערוך אפל ב-6 ליוני, צפויה החברה לחשוף את שירות הענן החדש שלה שעל פי הערכות שונות יהפוך חלקים נוספים מ-Mobile Me לחינמיים לצד שירות הזרמת תכני מדיה למחשבי המק ומכשירי ה-iDevices
ביום שני הבא צפויה אפל לפתוח את כנס המפתחים ה-17 שלה שיערך כמיטב המסורת במרכז מוסוקוני בסן פרנסיסקו. כ-5,000 מפתחים, בלוגרים, עיתונאים ואנשי מפתח בתעשייה הטכנולוגית, יטלו חלק בכנס שיערך כחמישה ימים ושיאו במצגת הפתיחה שיעביר על פי דיווחים שונים סטיב ג'ובס על אף מצב הרפואי.

באופן רשמי מתכוונת אפל להקדיש את הכנס הקרוב לשתי מערכות ההפעלה העתידיות שלה: OS X Lion שצפויה לראות אור ממש בחודשים הקרובים ו-iOS 5 שמועד השקתה עדיין לא ידוע.

לצד עדכון מערכות ההפעלה, שמועות עיקשות המלוות את הכנס הקרוב מתייחסות להשקה של שירות ענן חדש שיטול חלק מהרכיבים הקיימים ב-Mobile Me ויהפוך אותם חינמיים לכלל משתמשי iOS ומנגד שירות הזרמת מוזיקה בדומה לזה שכבר נחשף מוקדם יותר על ידי גוגל ואמזון.

על פי דיווחים אחדים צפויה אפל לאפשר למשתמשי אייטונז להחליף קבצים המייצגים שירים קיימים בקבצים איכותיים יותר הקיימים במאגר החנות. בכך עשויה אפל להתחרות בהורדות הפיראטיות ולהציע למשתמשים איכות טובה יותר תמורת תשלום.

השמועה המיוחסת לשני המהלכים הנוגעים לשירותי הענן של אפל מלווה את כנסי החברה במהלך השנתיים האחרונות יחד עם תחילת ההקמה של חוות השרתים בצפון קרולינה. בחודשים האחרונים סיימה אפל את בניית החווה שהחלה כבר לפעול, כשמוסיפים לכך את שירות המוזיקה החדש של גוגל ומספר רב של הדלפות מצד חברות התקליטים האמריקאיות, נראה כי הפעם השמועה הזו צפויה להפוך למציאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה