יום חמישי, 12 במאי 2011

דיווח: אפל נערכת לקראת השקת שירותי הענן שלה

אחרי אמזון וגוגל צפויה גם אפל להשיק בקרוב את שירותי הענן שלה ובראשם האפשרות להזרמת מוזיקה למגוון מכשירים. הערכות מתייחסות להשקה בכנס המפתחים הקרוב שיפתח עוד פחות מחודש במרכז מוסקוני בסן פרנסיסקו
אחרי השקת שירות המוזיקה של אמזון בסוף חודש מרץ ושירות המוזיקה של גוגל במהלך כנס Google I/O שננעל אמש, הגיע תורה של אפל לחשוף את שירות הענן שלה במהלך השבועות הקרובים.

כבר מספר שנים שקהילת המק רוחשת סביב הקמת חוות השרתים העצומה של אפל שהושלמה כבר לפני מספר חודשים ולאור מספר מהלכים קודמים של אפל, בהם הסרת אזכורים לשירות Mobile Me, מסתמן כי רענון משמעותי לשירותי הענן של אפל קרוב מתמיד.

לבנתיים שירות המוזיקה של גוגל חשף כי חברות התקליטים בחרו להמר דווקא על אפל. Music Beta של גוגל הושק אמנם בבטא סגורה בארה"ב אך הוא כמעט ריק מתוכן בשלב זה בזמן שחברות התקליטים הגדולות כבר חתומות עם אפל במסגרת שיתוף הפעולה עם אייטונז.

ככל שעובר הזמן ולאור השקתם של שירותים דומים מצד המתחרות מתרבים הסיכויים כי שירותי הענן של אפל ובתוכם שירות מוזיקה מקוון יראו אור במהלך כנס המפתחים השנתי שתערוך החברה בפתיחת חודש יוני. אפל צפויה לקיים את האירוע בדיוק במקום בו חתמה גוגל את כנס המפתחים שלה אתמול - מרכז מוסקוני בסן פרנסיסקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה