יום שני, 16 במאי 2011

תעלומה: איזו הפתעה מתכננת אפל?

מידע אמין שהגיע ממספר עובדים הנמנים על רשת חנויות הריטייל של אפל מלמד כי החברה צפויה להפתיע בקרוב במהלך שנועד לציין את חגיגת העשור של רשת החנויות הקמעונאיות שלה. ממבצע לילי והחתמת סודיות הכוללת מספר מצומצם של עובדים בכל אחת מחנויות הריטייל ועד העברת אריזות סגורות וחשודות - לבנתיים עדיין מדובר בתעלומה
ביום חמישי הקרוב (19.5) תחגוג אפל עשור לרשת חנויות הריטייל שלה וכחלק מכך היא מתכננת לבצע מהלך אותו מצליחה לבנתיים החברה לשמור תחת מעטה סודיות מוקפד.

בין הדרישות שהעבירה אפל לצוות חנויות הריטייל דורשת החברה מצוות מצומצם להשאר למשמרת לילה במהלכה יתבקשו העובדים לכבות מכשירים סלולרים ולנעול אותם יחד עם חתימה על הסכם סודיות.

חנויות הריטייל כבר קיבלו מארזים הכוללים דבר מה שאיננו ידוע בשלב זה והורו להחזיק אותם שמורים ונעולים עד להודעה חדשה.

לקראת ההפתעה שמתכננת אפל יידרשו העובדים לצפות את קירות הזכוכית של החנויות בבד שחור בכדי למנוע מהעוברים והשבים בחוץ להחשף להערכות המתוכננת.

ואם עד לשלב זה לא הצליח יצר הסקרנות להתעורר אצלכם: אפל גם ביקשה מעובדיה להוריד קבצים גדולים ומקודדים לשרתים המקומיים של החנויות אשר סיסמא לפתיחתם תינתן רק ביום שבת הקרוב.

לבסוף, אפל מבקשת מכל חנויות הריטייל שלה לקיים ישיבת צוות ביום ראשון בבוקר. בשלב זה אין עדיין כל קצה חוט, אפילו לא שמועות שמצליחות לחבל בהפתעה.

3 תגובות:

  1. התפתח משהו??

    השבמחק
  2. ודאי. ככל הנראה מדובר ברפורמה מאסיבית המתכוננת לחנויות הריטייל כחלק מפרוייקט שמכונה Apple Retail Store 2.0.

    אפל לא שינתה הרבה במהלך העשור האחרון בכל הנוגע לחנויות הקמעונאיות שלה ויש לה תכנון לערוך מספר שינויים מהותיים. נדע יותר מחרתיים :)

    השבמחק
  3. תודה,
    אמתין בסבלנות... :)

    השבמחק