יום חמישי, 31 במרץ 2011

בחסות אדובי: האייפד מתגלה כיצרן תוכן מוצלח במיוחד

באופן מעט מפתיע, מי שמצליחה בימים אלה להוכיח שמחשבי לוח עשויים גם לשמש ליצירת תוכן ולא רק כאמצעי לצפייה בתכנים היא לא אחרת מאדובי, יצרנית הפלאש שמנדבת למטרה זו את מחשב הלוח של אפל
בכנס Photoshop העולמי שקיימה לאחרונה אדובי, חשפה החברה כלי לעריכת תמונות המיועד למכשיר האייפד. הכלי החדש והפיצ'רים שנחשפו במהלך הכנס מגלים עבודת פיתוח מרשימה שמגלה גם מוצר משובח שמאפשר לערוך תמונות באופן אינטואיטיבי במיוחד באמצעות מחשבי לוח.

יחד עם כלים נוספים המוצעים כבר למכשיר האייפד, נראה כי בטווח קצר יחסית מצליח המכשיר לנפץ את התווית שדבקה בו המתייחסת אליו כאל מכשיר שנועד לצריכת תוכן ולא ליצירתו.

בזמן שמיקרוסופט מתמהמהת בכל הקשור לייבוא הכלים הפופולארים שלה אל שוק מחשוב הלוח, אפל כבר מציעה שורה של אפליקציות, פרי פיתוח עצמאי, התומכות ביצירת תוכן באופן ייעודי למחשבי לוח. כך למעשה ניתן למצוא כבר כעת ברשימת האפליקציות הנמכרות ביותר באפסטור את iWork, Keynote, Numbers ו-Garageband.

כשמפתחים מצליחים לאתר דרכים יצירתיות לניצול מסך המגע לשליטה על פונקציונאליות המכשיר, נראה כי העתיד של מחשבי הלוח עשוי להעניק להם גם פן מקצועי, כזה שיציע להשתמש בהם גם כיצרני תוכן ולא רק כצרכנים שלו.

תגובה 1: