יום רביעי, 23 במרץ 2011

שמועה וביקורת: רענון לליין ה-iMac צפוי בעוד כחודש

מידע שאמינותו מוטלת בספק טוען את הידוע מראש. אפל צפויה להוביל עדכון חומרתי קל למחשבי האיימק בתוך כחודש, העיצוב יוותר כפי שהוא
בדומה לעדכון ליין הניידים, גם את ליין הנייחים נוהגת אפל לעדכן פעמיים בשנה. בעת שהעדכון השנתי הראשון מייצר יישור קו חומרתי שנועד לשמר על תחרותיות המפרט של ליין המחשבים, העדכון המתקיים בסוף השנה מביא עימו לעיתים גם שינויים מרחיקי לכת המתייחסים לעיצוב ולחידושים שמוסיפה החברה לליין המחשבים.

בריאן טונג (Brian Tong), הנמנה על צוות Cnet, צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו כי על פי מידע שהועבר לו מאחד ממקורותיו באפל, צפויה החברה לרענן את ליין מחשבי ה-iMac במהלך חודש אפריל או מאי. על פי טונג, מחשבי האיימק החדשים יצויידו במעבדי Sandy Bridge החדשים של אינטל ויזכו ליציאת ה-Thunderbolt שהתווספו למחשבי הפרו הניידים לפני מספר שבועות.

אלא שהמידע שמציין טונג הוא בעיקר טריוויאלי, שני המהלכים שחושף שווים ערך לטענה כי: "אפל תשיק בקרוב ליין מחשבים בעלי חומרה מתקדמת יותר מזו המצויה במחשבים הקיימים". שילובם של מעבדי הסנדי וחיבור ה-Thundebolt יפתיעו יותר אם לא יגיעו למחשבי ה-iMac ועדכון במהלך החודשים הקרובים גם הוא איננו בגדר הפתעה של ממש.

ביקורת נוספת שמושמעת היום נגד טונג מתייחסת לשאלה מדוע Cnet בחרה שלא לפרסם ידיעה בנושא אם המידע שקיבל אמין כל כך?

עדכונם האחרון של ליין מחשבי ה-iMac התקיים ביולי 2010 והם צפויים לזכות לעדכון חומרתי בחודשים הקרובים.


2 תגובות:

  1. זאת תמונה של הדור הקודם.. לא העכשווי.
    תמשיך לפרסם! קורא קבוע.

    השבמחק
  2. אתם שמים לב לפרטים הקטנים, אני צריך להתחיל להטמיע חידות בפוסטים :)

    וכן, המסגרת הסגירה, עודכן.

    השבמחק