יום חמישי, 3 במרץ 2011

מכה נוספת ל-RIM: האייפד 2 יושק חודש לפני ה-Playbook

היא מיהרה להכריז עליו כיורשו של מכשיר האייפד והצליחה להוביל סיקור נכבד עבורו. כעת מתברר כי מחשב הלוח של יצרנית הבלאקברי יושק רק חודש אחרי הדור השני של מכשיר האייפד
ענקית הסלולר הקנדית, RIM, עשתה כל שביכולתה על מנת לחבל בהצלחתו של מכשיר האייפד כשהיא חושפת מוקדם מהצפוי את מחשב הלוח שלה, ה-Playbook שנועד להתחרות ראש מול מכשיר הדגל של אפל.

אלא שלמרות ההכרזה שהתקיימה כבר בספטמבר והכוונה להשיק את המכשיר כמה שיותר מוקדם עם תחילת השנה הנוכחית יושק ה-Playbook כחודש לאחר השקתו הרשמית של האייפד 2 ולשוק עמוס במתחרים. הנחתה של RIM התבססה ככל הנראה על הכרזתו של דגם חדש עבור האייפד באפריל ולהשקה מאוחרת יותר, אלא שלאפל היו תוכניות מעט שונות.

מגובה בחנות המדיה הפופולארית בעולם, ברף האפליקציות הגדול ביותר בשוק מחשבי הלוח ובבאזז המסורתי של מוצר חדש שרק נחשף, קשה להאמין ש-RIM תצליח בכלל להשמיע את קולה בתוך ההמולה שמייצר כעת הדגם החדש של מכשיר האייפד.

לכל אלו כדאי להוסיף גם את העובדה ש-Playbook צריך להתחרות גם באינספור מחשבי הלוח מבוססי אנדרואיד (בגרסת HoneyComb החדשה) שעשויים להציף את השוק במהלך השבועות הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה