יום חמישי, 27 במאי 2010

באלמר בכנס המפתחים של אפל? (עדכון: לא)

שמועות אודות הופעתו של מנכ"ל חברת מיקרוסופט בכנס המפתחים הקרוב של אפל הציפו היום את הרשת. עשוי לנאום כ-7 דקות ביחס ל-Visual Studio 2010. אם אכן נכון הדבר, לא תהיה זו הפעם הראשונה: ביל גייטס כבר נראה על בימת MacWorld בשנת 1997
מידע שהחל דרכו באנליסט מ-GER הופץ היום במהירות באתרי הטכנולוגיה ועיקרו: הופעתו הקרובה של סטיב באלמר, מנכ"ל חברת מיקרוסופט בכנס המפתחים הקרוב שתערוך אפל עוד שבועיים. נתקשה להאמין אם המידע יתברר כנכון.

עפ"י GER לבאלמר הוקצבו שבע דקות, בדומה למפתחים אחרים הצפויים לנאום בכנס, בהם יציג את סביבת הפיתוח החדשה של מיקרוסופט. Visual Studio 2010 מאפשרת כלי פיתוח ליצירת אפליקציות המותאמות למערכות ההפעלה Osx, חלונות ו-Iphone OS.

הופעת אורח שכזו על בימת כנס המפתחים של אפל עשויה להיות מעניינת במיוחד, באלמר נחשב לדמות צבעונית בעולם הטכנולוגיה, כזו שלא מעניקה חשיבות יתרה להתנהלות דיפלומטית וייצוגית.

נתונים שפורסמו אתמול חושפים כי התחרות בין שתי החברות נמצאת בשיא חדש. לראשונה הצליחה אפל לגבור על מיקרוסופט ולהפוך לחברת הטכנולוגיה בעלת השווי המוערך הגבוה ביותר בעולם. בשלב זה הפער בין החברות זניח והן ממקומות במעמד כמעט זהה.
עדכון:
בציוץ מחשבון הטוויטר הרשמי של מיקרוסופט הצהירה החברה כי "באלמר לא ינאם בכנס המפתחים של אפל ולא יופיע ברוקדים עם כוכבים, לתשומת ליבכם...", בכך שמה החברה קץ באופן משעשע לשמועות מעוררות המחולקת שפורסמו היום ברשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה