יום ראשון, 2 במאי 2010

רשמית: אפל יצרנית הסלולר הגדולה בארה"ב

שלוש וחצי שנים לאחר כניסתה לשוק הסלולר, נחשבת היום אפל באופן רשמי ליצרנית הסלולר הגדולה ביותר בארה"ב. בכך מדיחה אפל את חברת מוטורולה שאחזה בתואר במשך שנים
הכרזתו של מכשיר האייפון לראשונה על ידי אפל בינואר 2007 לא חזתה הצלחה מהירה שכזו, בטח לא במימדים הללו. שלוש וחצי שנים לאחר כניסתה של אפל לתחום, שולטת החברה בשוק הסלולר בארה"ב והופכת ליצרנית הגדולה ביותר במדינה. מעל לחצי מיליון מכשירי אייפון נמכרו בתוך חמישה חודשים בדרום קוריאה בלבד וההערכות מתייחסות ל-8.8 מיליון מכשירים שנמכרו רק ברבעון הראשון של שנת 2010. אם נמיר את הנתונים לפרספקטיבה בינלאומית, ניתן לומר כי אחד מכל חמישה סמארטפונים בעולם הם אייפון.

קבלת התואר הנחשק על ידי אפל ונתוני המכירות הגבוהים מתפרסמים רגע לפני הכרזתו והשקתו של דגם חדש למכשיר האייפון, מהלך שצפוי לקדם את המכירות באופן מואץ עוד יותר. מהלכיה האחרונים של אפל וחדירת המכשיר לשווקים נוספים בעולם הקנו לאייפון תפוצה רחבה יותר, הופכים את החברה באופן רשמי למעצמה סלולרית.

אפל צפויה לקיים את כנס המפתחים השנתי שלה בין התאריכים ה-7 ל-11 ליוני במרכז מוסקוני ווסט בסן פרנסיסקו. אם תדבוק במדיניות המלווה אותה בשנתיים האחרונות, צפויה החברה להכריז על דגם אייפון חדש במהלך האירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה