יום שבת, 29 במאי 2010

הזדמנות נוספת ל-Apple TV

אפל לא מתייאשת ומעניקה הזדמנות נוספת לאחד ממוצריה הכושלים: ה-Apple TV. המכשיר שלא הצליח להתרומם עד כה יזכה לעדכון משמעותי ובמרכזו שינוי תפיסתי שיעשה שימוש בשירותי ענן לצד עיצוב קטן ושידור בהפרדה גבוהה
רבים סברו כי אפל תוותר על Apple TV ותוריד אותו מהמדפים בקרוב, אלא שהמוצר שאף פעם לא היה במרכז העניינים עשוי לעבור עדכון משמעותי בקרוב, כזה שיתכן ויעניק לו את מה שפיספס מאז השקתו הראשונית.

באופן מפתיע, המכשיר החדש יבוסס דווקא על טכנולוגיה שמגיעה מפיתוחו של האייפון החדש. הוא יעשה שימוש במעבד ה-A4 של החברה ויכיל זיכרון פלאש צנוע של כ-16GB בלבד. אף על פי כן, ישדר המכשיר ברזולוציה בת 1080p HD.

שינוי מהותי נוסף קשור בעיצוב המכשיר שעשוי להיות קטן יותר מדגמו הנוכחי ויזכה לשני חיבורים בלבד: חיבור אל מקור כוח והזרמת וידאו.

השינוי הגדול שעשוי להוביל את המכשיר החדש אל ההצלחה המיוחלת נעוץ במרכיב מהותי לא פחות: המחיר. שמועות מלמדות כי הוא עשוי לעלות כ-99 דולרים בלבד.

ספק אם הדגם החדש של ה-Apple TV יוכרז כבר במהלך כנס המפתחים הקרוב, אבל לצד הכרזתה של גוגל השבוע על השקת שירות טלויזיה מטעמה, נראה כי החברות מסמנות את התחרות הבאה בינהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה