יום שני, 17 במאי 2010

הכתובת היתה על הקיר

חודש לפני חשיפתו של האייפון הרביעי על ידי גיזמודו פירסם הבלוגר ג'ון גרובר מספר נתונים על האייפון החדש. דליפת המידע אודות הדגם החדש על ידי גיזמודו והאתר הויטנאמי מאששות את כל הנקודות שהזכיר. כעת כדאי להתייחס ליתר הדברים שאמר
במהלך חודש מרץ ציטט ג'ון גרובר פיסקה שנלקחה מתוך ידיעה שפורסמה במגזין הוול סטריט. בעידן שלפני פרשיית גיזמודו, שבב מידע טריוויאלי כל כך המתייחס להשקתו של אייפון חדש במהלך הקיץ הקרוב נתפס כפיסת מידע עסיסית.

גרובר החליט לשתף במידע נוסף שהגיע אליו ממקורותיו ואשר מתייחס למצלמה קדמית, הטמעת מולטיטסקינג ופרטים נוספים המתייחסים לחומרת המכשיר בינהם המעבד שיגיע ממשפחת שבבי ה-A4. על אף שרבים מהאתרים הסוקרים את אפל מיהרו לצטט את הדברים, שכן גרובר, כבודו במקומו מונח, חלק העדיפו להתעלם ולהמתין למידע מבוסס מעט יותר.

כעת, לאחר שגיזמודו והחבורה הויטנאמית צילמו, פירקו, הפשיטו ותיעדו את המכשיר החדש לא נותר הרבה מידע חסוי שיהווה קרקע פוריה לשמועות עסיסיות.

אלא שחלק מהפרטים שטרם נחשפו באופן מוחלט נאמרו כבר לפני שבועות ארוכים. בזמן שכל אחד מהפרטים שדלפו איששו את דבריו של גרובר, כדאי כעת להתייחס ליתר הדברים שטען הבלוגר האמריקאי.

גרובר טען לרזולוצייה בת 960x640 למסך המכשיר, מידע הזוכה גם הוא לביסוס בימים האחרונים. מסך האייפון החדש צפוי לעמוד בבסיס השינויים שיתלוו לדגם הבא ויעניקו לו תצוגה נוחה הרבה יותר עבור קריאת ספרים וטקסט. המסך החדש מלווה בטכנולוגיה שמאפשרת צפייה בזוויות שונות וחדות בתאורה בהירה במיוחד המאפיינת מקומות פתוחים ואור שמש. כמו כן עוביו של המסך החדש קטן בכשליש מקודמו, מפנה את מקומו לסוללת המכשיר.

דליפת דגם האייפון הבא פוגעת באחת הנקודות החזקות ביותר של אפל המיוחסות לפרסום ושיווק. אין ספק שמכירותיו של האייפון במהלך החודש האחרון נפגעו כתוצאה מחשיפתו של דגם חדש הקרוב להשקה. ההכרזה הצפויה למכשיר במהלך כנס המפתחים הקרוב רוקנה מכל תוכן והחברה תתקשה להפתיע במהלכו. אם זאת, ספק אם המידע שהודלף עד כה יפגע במכירות הדגם החדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה